|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:07:04 GMT 2
{^^ En Charlotte...? } Charlotte lachte. 'Ik ben benieuwd Shirie, je maakt me wel erg nieuwsgierig naar je dansmoves,' zei ze grijnzend. Ze keek even naar Tom, en daarna weer naar Shirie.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 14:19:57 GMT 2
(sorry *trekt engelengezichtje* veranderd) Evan begon nerveus met zijn voet op de grond te tikken, wat een vervelend eentonig geluid veroorzaakte. Hij keek even om zich heen. Hij had het gevoel dat ieder moment een leraar het lege lokaal binnen zou stormen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:30:38 GMT 2
{Hmm... Misschien heb ik het je wel vergeven.}
Charlotte keek naar Evan. 'Wat is er?' vroeg ze hem, al kon ze het wel raden. Zij had ook ergens het idee dat ze betrapt zouden worden, maar eigenlijk maakte haar dat niets uit. Dat had ze er wel voor over om Geschiedenis van de Toverkunst te missen. 'Kun je even ophouden met je voet? Dat is een beetje irritant,' vroeg ze Evan. Het werkte haar nogal op haar zenuwen, en ze werd er wat nerveus van.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 24, 2007 15:13:00 GMT 2
"Engelse? Ik ben een duitse sufkop!" zei Tom beledigend. "En dansen...ik dans niet echt, ik kijk liever toe" De twee brieven die hij nu in zijn tas had zitten konden mischien belangrijk zijn. Maar dat wou hij nu even niet weten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:23:16 GMT 2
"JAa! Ik wil dat er snel weer een feest komt!" Zei Mariël.. "Misschien kun je me leren dansen? Ik vind het leuk..., Maar zo geweldig kan ik het niet!" Zei ze en grijnsde. Niet dat het haar iets boeide.. Ze dansde toch wel. "Evan.. Zenuwleier.. Kun je even ophouden? Er gebeurt vast niks." Zei ze flauw grijnzend tegen hem.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 15:31:17 GMT 2
"Sorry" mompelde Evan en keek naar de grond. Nog steeds had hij wel de neiging opm door te gaan met het getik, maar blijkbaar hadden veel mensen er last van. "Dusss.." zei hij uiteindelijk en strekte zijn handen. Hij had echt geen idee wat hij moest zeggen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:33:32 GMT 2
{Zullen we ze laten betrappen en strafwerk geven? Da's melig xD}
Charlotte glimlachte even naar Evan. 'En zelfs áls we strafwerk krijgen, alles beter dan zo'n saaie les, nietwaar?' zei ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:40:31 GMT 2
{Maakt moi niets uit.. Of dat Zwamdrifft binnenkomt, ze niks door heeft en dat wij net weten te ontsnappen? Of dat we strafwerkkrijgen van Zwamdrift! xD } "Jaa.. Meestal is het Strafwerk nog nieteens zo erg.. Tenzij je betrapt word door SNeep natuurlijk.. Maar je kunt ook nog altijd een smoes verzinnen.. Bijvoorbeeld dat we iets aan Zwamdrift moesten vragen?" Verzon ze snel en grijsde flauw.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 16:01:05 GMT 2
{Whaha, Zwamdrift strafwerk ^^ xD}
Charlotte keek Mariël lachend aan. 'Goed idee,' zei ze. Precies op dat moment, hoorde ze iemand de trap naar de toren op komen. Charlotte verstijfde even en luisterde naar de voetstappen. Toen fluisterde ze: 'Een leraar of nog een spijbelaar?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:05:26 GMT 2
Mariël luisterde aandachtig. "Klinkt eerder als een Leraar dan als een leerling. Als je hoord hoe zwaar de voetstappen klinken." Terwijl ze dit zei stond ze op en keek in het rond war ze zich zou kunnen verstoppen. Teon dacht ze aan een tafeltje. Ze dook eronder, waardoor ze dankzij het taflekleed zo goed als niet zichtbaar was. Hoopte ze tenminste.
|
|