|
Post by Merel on Jun 21, 2007 21:17:44 GMT 2
"Jaa ik ken je wel, Jij ging toch helpen Shirie leren Schaatsten was het niet?" zei ze en grijnsde even toen ze eraan terug dacht. Toen stond ze op en liep naar Evan toe. "En nou ga jij zitten!" Zei ze en begon hem naar een poef te duwen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 21, 2007 22:03:01 GMT 2
Een beetje onwennig ging Evan zitten en wist eigenlijk niet waar hij zijn handen moest laten. "Ja, eerste keer strafwerk" zei hij aarzelend en keek om zich heen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 12:50:49 GMT 2
"Nee! We worden niet betrapt! Wees niet bang!" Zei Mariël lachend en plofte weer op haar poef neer. "Ik heb vaker gespijbeld, Ben eigenlijk maar een keer betrapt, dat was mjin eerste keer, en ik was toen aardig dom bezig kan ik je zeggen." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 22, 2007 13:22:09 GMT 2
"Eh..ja dat klopt, ze durfde niet eens te blijven staan erop" plagend gaf Tom Shirie een duwtje. "Ik spijbel eigenlijk weinig, tenzij ik vergeet dat ik nog les heb, dan spijbel ik dus ook"
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 13:24:58 GMT 2
"Nee Ze viel de heletijd om!" zei Mariël grijnzend, Nou beter gezegt, de eerste ker dat Shirie op ijs stond, Had Mariël gezegt dat ze moest leren blijven staan en had haar een duw gegeven. Ze grijnsde toen ze eraan terug dacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 12:40:48 GMT 2
Shirie zuchtte diep. 'Vinden jullie dit nou grappig? Ik had nog nooit eerder op ijs gestaan hoor!' Ze trok een pruillip en deed of ze huilde. Ze draaide haar hoofd weg en sloeg haar handen voor haar gezicht. 'Jullie pesten mij!' Ze moest moeite doen om neit te lachen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 23, 2007 14:24:05 GMT 2
Charlotte lachte even. 'Troost je, Shirie, ik heb al heel vaak geschaatst maar kan er nog niks van,' zei ze grijnzend. Het was waar, Charlotte wist werkelijk niet hoe sommige mensen zich staande wisten te houden op die schaatsen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 23, 2007 18:26:17 GMT 2
"aaaah, gaan we zielig doen?" vroeg Tom grijnzend. Hij sloeg zijn armen om Shirie heen. Expres want hij wist dat ze nep deed. "Bill kon er eerst ook niks van hoor!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 21:01:07 GMT 2
'nou, als ik er nisk van bak, dan is dat ook de schuld van mijn leraar!' Ze stak haar tonmg uit naar Tom en glimalchte toen. Haar ogen straalden en van binnen werd ze warm. 'Ach, een lationa als ik is niet gemaakt om te schaatsen. Wij zijn gemaakt om te dansen. Ik kan ook niet wachten tot er eens een feest komt. Ik zou jullie stijve Engelsen eens laten zien wat dansen is!'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 23, 2007 21:16:43 GMT 2
Evan leek nog steeds een beetje ongerust over het feit dat hij hier was. De enige die hij eigenlijk echt kende was Mariël en Charlotte, en verder waren het voor hem totaal onbekenden. 'rustig blijven' sprak hij zichzelf streng toe.
|
|