|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 7:55:05 GMT 2
'Het echte groepsgevoel vermindert wel ja. Iedereen is meer terughoudend of wat afweziger. Zweinsveld is inderdaad geen goed plan, daar zijn teveel anderen mensen, dan zou jou huis nog wel een goede optie zijn. Aangezien ik me moeder niet kan uitstaan zal ze echt niet op vakantie ofzo gaan omdat ik het vraag, ze is meer het typ dat mensen bij haar uitnodigt dan dat ze zelf op bezoek gaat.' Ze keek hem even aan en glimlachde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 10:52:18 GMT 2
Draconic lachte ook. 'Ja, dat kunnen we niet hebben. Mijn huis zou veilig zijn. Ehm.. hoe gaan we dit regelen? Een briefje sturen aan alle leden? Het ze persoonlijk vertellen? Of gewoon een mededeling plaatsen op het bord? Hmm, late we dat laatste maar neit doen.' Hij kon zichzelf wel slaan. Ja tuurlijk, laten we iedereen in de school laten weten wat we gaan doen. Zo slim.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 10:59:58 GMT 2
'Dat laatste is inderdaad niet zo slim.' zei ze met een lichtlanchende stem. Ik denk dat het slimste is iedereen persoonlijk te vertellen, want brieven zouden eventueel gevonden of onderschept kunnen worden. En aangezien ik geen behoefte heb om een of andere leerling of leraar zich hiermee gaat bemoeien.' even zuchtte ze. Ze wilde niet dat bijvoorbeeld Anderling zich er ineens mee ging bemoeien.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 11:24:28 GMT 2
Draconic knikte. 'Dat is goed. Ik denk dat we dat het beste snel na het proces kunnen doen. Ik denk dat we dan het meest met elkar gemeen hebben. Zou dat werken?' Hij dacht na. Thomas moest zoiezo, zelfde gold voor Rachanna en Chloë, die had waarschijnlijk wel extra troost nodig... Eens zien, wie nog meer? Het beeld van de twee huppelkutjes drong in zijn hoofd. Hij rilde. Nee, zij niet.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 12:26:47 GMT 2
'Niet dezelfde dag na de rechtzaak, misschien moet iedereen alles even verwerken of weet ik het, daar komen we na het proces wel achter. Misschien de volgende dag of , we zien wel.' Even liet Meera een stilte vallen. 'Aan wie zit jij te denken.' Eigenlijk moesten gewoon hun hele vriendenkring binnen Zwadderich komen. Ze moesten allemaal kunnen, anders was het niet compleet.
|
|