|
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:58:10 GMT 2
'Door zelf een stuk te zijn,'zei Miquel lachend en sloeg zijn armen om haar middel. Hij kuste haar teder op haar mond en glimlachte. 'Ik ben blij je weer te zijn, Carmen mijn roosje, waarom zie ik je zo weinig?' Hij trok haar stevig tegen zich aan. Shirie glimalchte. 'Ja, hij is wel romantisch. Ik zei eht je zus al. Als je eht neit te druk had met zoveel meisjes maar je er gewoon op een richtte, dan komt eht allemala wel goed.' Ze was allang blij dat niemand haar aansprak over de afgelopen nacht. Ze leit zich op de bank vallen en haar blik viel op de brief. Vragend keek ze op naar Carmen, maar ze zei niks.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:01:49 GMT 2
Saluka schudde haar hoofd. "Godallemachtig hey! Loir?! Dat... is werkelijk nieuws voor me." Het was een wonder, ze haad zich een keer ingehouden.
Carmen glimlachte en voelde zich vullen met warmte. "Geen idee, maar ik vind het maar niets."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:05:12 GMT 2
Miquel tilde ahar op en draaide haar rond. Hij zette haar weer neer en zoende haar opnieuw. 'Ik ook neit. we gaan weer dingen doen. heel snel en heel vaak! iet te vaak, je moet ooka dneren zien en ik heb ook zo m'n verplichtingen, maar alsnog.. zo vaak als dat kan zonder onze andere sociale contacten te laten verwateren.' Hij knipoogde en keek haar stralend aan. Hij werd warm, zoals hij dat nu al een tijdje deed.
Shirie bekeek het schouwspel onderzoekend. Er klopte iets niet, maar wat? ze schudde haar hoofd.... niks zeggen.. gewoon zien of ze het zelf zou bekennen...
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:10:46 GMT 2
Carmen straalde, het was aan alles te zien wat ze gelukkig was. "He, jammer. Kunnen we niet een pauze nemen van vrienden?" Zei ze lachent. Ze was de brief al weer vergeten.
Saluka plofte naast Shirie neer. "Hier klopt echt niets van. Hoe is dit gekomen?" Ze keek Shirie vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:16:43 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Ik heb geen idee. Ik ben allang blij dat Mycaro eindelijk eens serieus is. Hij speelde veel te veel. Hij is zestien, tijd om te oefenen. Hij hoeft nog neit te trouwen of weet ik veel, maar toch de relaties iet serieuzer nemen kan geen kwaad.' Ze schudde haar hoofd. 'Maar ik maak me zorgen over dat meisje,'zei ze zacht en boog zich naar Saluka toe. 'Er zit iets fout aan haar kant, dat voel ik.'
Miquel streelde zacht haar gezicht. 'Als je toch eens weet hoe mooi je bent als je alcht. Kon ik maar voor altijd naar je kijken en je in mijn armen hebben.' Hij sprak zacht en intiem. Zijn hart bosnde snel. 'Hoe kan het dat je van mij houd. Waarom ik, trewijl je zoveel beter krijgen kan.'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:20:53 GMT 2
Saluka trok eeen wenkbrauw op. 'Hoe bedoel je?.... die brief?"
Carmen glimlachte. "Omdat je zo heerlijk kan overdrijven en me al mijn problemen laat vergeten." HEt was zo. Carmen vergat iedereen die in de kamer was. Voor haar bestond op dit moment alleen Miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:24:20 GMT 2
Miquel kuste haar op haar voorhoofd. 'Dat is neit de beoedling. Ik ben neit de wereld. Ik wil je laten genieten van alles wat er is en alles beter maken. Jou al je plezier ontemen is niet leif.'Hij grijnsde breed. Hoezo hij voedle hetzelfde? Nee, hij was geen hypocriet...
Shirie knikte. 'Er staat iets in. Iets negatiefs. Ik voel het. Ik voel dit soort dingen. Voorspellen enzo... het is geen toeval dat ik wist dat het Miquel was. Het stikt van de jongens met een m. Ik ken Miquel nauwelijks.' Ze zweeg en staarde het tweetal aan. 'Ik vraag me af of ze trouw is...' zei ze zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:28:02 GMT 2
Saluka dacht na. "Ik weet niet. Volgens mij heeft ze niet zoveel ervaring met jongens... Maar ik denk niet dat ze zich snel laat omkopen door lieve woordjes. Maar aan de andere kant is ze soms heel kwetsbaar en kijkt ze niet goed."
"Je bent dan niet de wereld. Maar je kleurd wel mijn wereld. Zonder jou zou alles zwart en wit zijn." Carmen hield haar hoofd schuin./
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:30:45 GMT 2
'Mijn haar is zwart. Of zoiets...' hj liet haar met een hand los en trok een krul recht om te zien welke kleur et was. 'Nou okeej, meer bruin, Maakt het uit. Ik hou van kleur. Vooral van rood.'Hij grijnsde. 'Ik zal je leven kleuren in alle kleuren die je wil, net zolang tot je alles weer uit jezelf ziet schitteren en misschien daarna, als je me dan nog wil.'
Shirie knikte bedachtzaam. 'Dat kan best... Ik vraag eht me af.' Ze had een heel vreemd gevoel heirover.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:36:40 GMT 2
"Ik ben meestal de gene die geen geheimen kan bewaren en de gene die Loir niet zo mag. Maar ik denk dat ze dit samen moeten doorkomen... Eigenlijk hoop ik dat. Ook wel ben ik wat jaloers, zie ik geen van beide graag met een gebroken hart."
"Zal ik er dan maar voor zorgen dat dat heel erg lang duurt? Of ik koop witte en zwarte verf." Carmen grinnikte plagerig.
|
|