|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 16:06:33 GMT 2
Miquel voelde haar goedkeuring en zoende haar harsttochtelijk. Hij zou haar nooit laten gaan. Hij hield van haar. Dat moest hij haar zeggen. Maar dan kon hij haar neit zoenen! Wat een dilemma...
Shirie keek vragend naar Saluka'. 'Wie is Roc?'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 16:14:09 GMT 2
Saluka grinnikte. "Een ex en nogsteeds vriend van me. Hij zit bij ravenklauw en is Loirs 'beste' vriend. Maar soms vraag ik me af of hij haar niet als een zusje ziet. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Hoe dan ook, hij weet meestal wel hoe het met haar zit."
Ademhalen, onbelangrijk. Luisteren naar anderen, onbelangrijk. Zich zorgen maken over wat andere nu dachten, onbelangrijk. Zich concentreren op Miquel, belangrijk. Miquel loslaten, NOOIT. Carmens hart en ziel lachte en bedacht deze dingen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 16:20:08 GMT 2
Shirie knikte. 'Okeej. Dan snap ik dat. Toch heb ik geen idee wie hij is.' Even nam ze het tweetal bedachtzaam op. 'Ze heeft echt geen idee meer, he? Kijk nou. Ze is smoorverliefd op hem en toch is er nog een ander aan wie ze denkt. Ze maakt eht erg moeilijk voor zichzelf...
Voorzichtig keek Joey om het hoekje van de deur. Hij ontdekte Shirie metee en grijnsde breed. Hij liet de koffer zacht op de grond vallen. Hij negeerde het stel volledig.
Miquel nam zijn beluit. niet langer dan nodig is... 'Ik hou van jou, met heel mijn hart,'fluisterde hij en plaatste direct zijn lippen weer op de hare. Ze wist het nu en ze hadden neit eel gemist. Gelukkig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 16:30:58 GMT 2
Als antwoord drukte Carmen haar lippen harder op die van Miquel. Ze zou zo wel echt antwoord geven, bedacht ze zich.
Saluka keek op toen ze iets hoorde. Een nieuwe jongen? Hm, niet lelijk... zeker niet lelijk. Ze was verbaast dat ze dit alleen maar dacht. "Helemaal niet lelijk." Zei ze toen zacht. 'Mooi ik kan nog praten.' Dacht ze vrolijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 16:36:22 GMT 2
Shirie keek haar vragend aan, volgde haar blik en zag Joey. Die grijnsde en lachte naar haar. 'Betrapt,'zei hij zacht en opende zijn armen uitnodigend voor haar. Alles ging daarna heel snel. Shirie gilde 'Joey!' en sprong op hem af. Ze knuffelde hem zo stevig dat ze hem bijna wurgde. Hij beantwoorrde haar knuffel even hevig. 'Ik zou bijna gaan denken dat je me hebt gemist, Shin!' Shirie lachte. 'En jij mij blijkbaar ook, te voelen aan jou wurgende omhelsing!' Ze leiten elkaar even los, keke elkaar aan en vielen toen weer in elkaars armen.
Miquel was opgeschrokken van de gil en staarde verbijsterd naar de nieuwe jongen die Shirie zo stevig vast hield.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 16:39:41 GMT 2
Salukas vrolijkheid werd wat minder. "He, jammer." Mompelde ze tegen zichzelf. En keek naar het vrolijke tweetal.
Eerst vond Carmen het heel jammer dat de kus opnieuw verbroken was. Maar toen volgte ze Miquels blik en keek verbaast naar Shirie en de jongen. "Die... ken ik niet." Mompelde ze zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 16:43:11 GMT 2
Shirie liet uiteindelijk haar vriend los. Ze trok hem naar voren en grijnsde breed naar iedereen. 'Mensen, mag ik jullie voorstellen? Mijn beste vriend Joey! Helemaal van Engeland naar Cuba en nu weer terug in Engeland!' Joey grijnsde even breed. 'Yo. Joshua Stone, maar zeg maar Joey.' 'Ja, of Keneth, toch Keneth?' 'Nooit van mijn leven, Catherina!' Ze lachten naar elkaar en Shirie viel hem opnieuw om zijn hals. Hij had haar meer gemist dan ze ooit zou kunen uitleggen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 16:46:15 GMT 2
Carmen grinnikte en besloot toen maar eens aardig te doen. Ze liep naar Joey toe en stak haar hand uit. "Carmen R.... Loir." Verbeterde zich snel. Het klonk zo stom, die drie namen.
Saluka aarzelde even, maar stond toen ook op. Ze ging naast Carmen staan en wachtte geduldig haar beurt af.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:20:08 GMT 2
Joey knipoogde naar haar en glimlachte warm. Hij schudde haar hand. 'Leuk je te ontmoeten Carmen.' Hij liet zijn blik langs haar gaan en grijnsde goedkeurend naar Miquel. 'Niet slecht, Mycaro, helemaal niet slecht.' Miquel grijnsde trots en stak zijn duim op. Shirie grinnikte. 'Ik was vergeten dat jullie twee elkaar kennen.' Ze draaide zich om naar Saluka. 'Joey, dit is...' Ze sloeg emt haar hand tegen haar voorhoofd. 'Sorry, ik ben je naam even kwijt,'zei ze verontschuldigend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 23:23:15 GMT 2
Carmen blooste en liep terug naar Miquel. Ze gaf hem heel zacht een stompje. "Geen woord." Fluisterde ze wen wreef over haar wang.
Saluka grinnikte en stak haar hand ook uit. "Saluka Lavos." Lachte ze. "En het maakt niet uit." Zei ze vervolgens tegen Shirie.
|
|