|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:40:24 GMT 2
Miquel lachte. 'Doe wat je wil.'Hij knipoogde. 'Verf me maar zwart en wit, eens zien of ik je dan nog steeds kan helpen om de wereld te kleuren.'
Shirie haalde haar schouders op. 'Ik ga me neit met hen bemoeien.Ik kijk toe. Ik denk, ik kijk, ik weet. Nu hij nog. Zij moet keizen en hij moet sterk zijn. Ik denk neit dat het aan hem zal liggen...'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:43:53 GMT 2
"Nee, want dan ben je zo saai, zo... kleurloos." Carmen kuste hem op zijn wang. "En dat vind ik al helemaal niets. Ik hou van je om wie je bent, dus ik verf de wereld wel in zwart en wit."
Saluka knikte. "Ik denk niet dat Loir het durft te zeggen." Ze moest toegeven dat ze Carmen nognooit zo had meegemaakt.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:47:03 GMT 2
Miquel trok een pruilip. 'Krijg ik geen adnere kusjes meer van je?' Ergens voelde hij een steek. Het betekend vast niks, neit zo stom doen.
Shirie sperde haar ogen wijd open. 'Ze moet het toch wat beter verbergen.' Ze leunde achterover en strekte haar armen boven haar hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 0:54:26 GMT 2
Carmen lachte en sloeg haar armen beter om zijn nek. "Hm, bedoel je zo iets?" Ze boog haar hoofd naar voren en kuste Miquel op zijn lippen. Ze besloot dat zij niet de gene zou zijn die kus kus zou verbreken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:57:12 GMT 2
Miquel voelde zijn hrt opsringen en een vrolijke dans maken. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan en beantwoordde de kus. Ze was van hem... hij zou haar nooit laten gaan. Hij sloot zijn ogen. Carmen..
Shirie schudde haar hoofd. 'Ze weet het zelf niet eens.' Ze grinnikte. 'Ze weeet zelfs niet eens wat ze meot doen.'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 1:07:39 GMT 2
Saluka knikte. "Ik zei toch, ze heeft niet zoveel ervaring met jongens." Maar toch keek ze bezorgt. Carmen en zij hadden meer dan vaak een hekel aan elkaar. Maar zelfs haar wenste ze geen gebroken hart toe.
Vaag in de verte hoorde ze de stem van Shirie en Saluka. Maar ze hoorde niet wat ze zeiden. Wat maakte haar het eigenlijk uit? Ze was hier bij Miquel, voor haar gevoel waren ze nu een. De tijd en de wereld stonden stil en niets kon haar nog kwaad doen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 12:46:45 GMT 2
Miquel luisterde niet naar Shirie. Dat deed hij nooit. Met Carmen in zijn armen was eht goed. Iedereen kon oprotten. Ze waren samen en meer was niet nodig.
Shirie zuchtte hardgrondig. 'Daarom hou ik niet van relaties. Ze zijn veel te ingewikkelt. Ik bedoel, de laatste paar jongens had ik niet langer dn een maand, gewoon omdat het te veel moeite voor me was.' Ze schudde haar hoofd. Ze zou nooit vreemd gaan, maar haar vrijheid kwijtraken...
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 13:33:50 GMT 2
Saluka knikte afwezig. "Weet jij wie die H zou kunnen zijn?" Ze kon er zelf niet opkomen, ze wist er wel een paar maar die waren niet mogelijk.
Met tegenzin verbrak Carmen uiteindelijk ze kus en legte toen haar hoofd tegen zijn schouder. Meteen kreeg ze spijt van het verbreken. "He jammer. Had ik toch niet moeten doen." Grinnikte ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 14:54:03 GMT 2
'Dan beginnen we toch gewoon opnieuw?'Lachte hij. Hij plaatste zijn lippen op de hare en sloot opnieuw zijn ogen. Hij hield van haar. Met heel zijn hart.
Shirie hoorde een naam i haar hoofd. Al hoewel, het was meer een woord dan een naam. Hunter.... waren er jagers heir op school? Ze schudde haar hoofd. 'Ik heb geen idee. Iets met jagers ofzo. Ik weet het niet. Ik denk niet dat ik veel jongens ken met een H...'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 15:40:14 GMT 2
Saluka zuchtte. "Misschien weet Roc het... maar die is nu in de leerlingenkamer van Ravenklauw. Misschien weet hij hier wel meer van."
Carmen grinnikte inwendig. Ze streek even kort met haar hand door zijn haar. Ja, opnieuw beginnen, het beste idee van vandaag.
|
|