|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:13:05 GMT 2
Joey knikte. 'Ja, mensen die onzeker zijn enzo.' Hij dacht na. 'Of mensen die werkelijk zo lelijk zijn als de nacht en nog denken dat make up daar verandering in brengt.' Hij schudde zijn hoofd. 'Je blijft lelijk zelfs met make-up op. Alleen ziet niemand dat.' Shirie sloeg haar armen om hem heen en gaf hem een kusje op zijn wang. 'Je bent zo droog en nuchter, dat ik me af en toe afvraag of je niet spontaan oplost als het regent.' Joey keek haar neit-begrijpend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:25:05 GMT 2
Saluka grinnikte en knikte. "Of als je heel erg onzeker bent." Zei ze met een knipoog.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:31:06 GMT 2
Joey haalde zijn schoduers op. 'Dat ben i niet, en ik ben ook geen meisje, dus heb er geen last van.' Hij grijnsde breed, tot er iemand langs hem heen schoot. Wie was dat? Shirie schrok. Ze leit Joey los en rende achter Terry aan naar de meisjeeslaapzaal.
Miquel keek hen na, verbaasd. Huilde Terry?
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:41:35 GMT 2
Saluka keek verbaast naar Terry. "Wat was dat dan?"
carmen keek Terry en Shirie bezorgt na. "Wat zou er gebeurd zijn?" Vroeg ze zacht aan Miquel. Ze had de neiging om te gaan kijken, maar ze kende Terry niet echt goed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:43:18 GMT 2
Miquel haalde zijn schouders op. 'Weet ik niet, boeit me niet.' Hij glimlachte naar Carmen en kuste haar opnieuw. 'Ik zie alleen jou.'
Joey wilde achter de twee meisjes aanrennen, maar zodra hij in de buurt kwam veranderde de trap in een glijbaan. Hij wist nog net zijn evenwicht te bewaren toen hij terug gleed. 'Ehm, da maar niet denk ik.' Hij draaide zich weer om naar Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:49:51 GMT 2
Saluka schudde haar hoofd. "Inderdaad. Jongens mogen niet bij de meiden op de kamer en het zelfde geld anders om."
Carmen glimlachte, maar ze bleef een beetje bezorgt. "Maar als je alleen mij ziet moet je misschien toch je ogen verder open doen." Grinnikte ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 19:45:30 GMT 2
Joey knikte. 'Dat houdt me normaal niet tegen. Maar ja, ik ken dat meisje niet. Als het nou om Shirie ging... of om een ander meisje dat ik ken...' Hij keek schattend naar de trap. '...dan zou ik waarschijnlijk de trap beklimmen zoals je een berg beklimt.'
'Ja, bergen beklimmen is vet! Ervan af sprigen ook!' Miquel was helemaal opgewonden bij het idee. Hij lachte toen Joey emt zijn ogen rolde en richtte zich weer tot Carmen. 'Ik zie alleen jou, omdat ik alleen jou wil zien.'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:32:55 GMT 2
Carmen schoot in de lach. "Ja, maar gelukkig hoor je nog wel alles. Maar als je ooit van een berg afspringt en breekt heel veel. Verwacht dan maar niet dat ik je kom troosten." Ze wist dat dat niet waar was. Ze zou dan bijna sterven van bezorgtheid.
|
|