|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:31:32 GMT 2
Shirie glimlachte nog steeds. 'gelukkig maar. Sorry, ik ben neit goed met namen. Joey, dit is Saluka.' 'Nee, denk je?' Joey sloeg een arm om Shirie heen en keitelde haar tegelijkertijd, terwijl hij Saluka een hand gaf. 'ook een eer jou te ontmeoten. Heb jij ook een een jongen die je gelukkig maakt door hem je vriendje te noemen?' Hij was even subtiel en spontaan als Shirie. Miquel lachte. Hij moest er weer even aan wennen. Hij sloeg een arm om Carmen heen en gaf haar een kus op haar mond. 'Hij is gewoon heel charmant, dat hoor ik vaker,'fluisterde hij tegen haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 23:35:27 GMT 2
Carmen grinnikte. "Je bedoelt subtiel. Ik dacht dat ik de dans was ontsprongen toen ik niets merkte van jou opscheppen over mijn vriendin." Zei ze lachent.
Saluka schudde zijn hand en schudde haar hoofd. "Nee, helaas niet. Geen idee waarom."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:40:08 GMT 2
Joey grijnsde breed. 'Ik heb ook geen idee waarom. Misschien hebben jullie van die walgelijke 'populaire'-hij maakte aanhalingstekens met zijn vingers- hier op school? Van die meisjes met zoveel make-up dat je werkelijk bang word hoe ze er zonder wel niet uit zien?' Hij lachte. Een dromerige blik kwam in zijn ogen en Shirie -die zich eindelijk bevreid had uit zijn keitelende knuffel- stootte hem vrolijk aan. 'Je gaat haar missen. Waarom ben je hier?' Joeye keke ahar ana alsof ze gestoord was. 'Omdat ik jou miste. Wat denk jij dan?' Shirie glom van trots en begon een erg spontan dansje, iets dat duidelijk toonde hoe sierlijk latina's waren.
Miquel snoof. 'O, dat hij allang gezien. Hij heeft toch ook ogen? Ik bedoel, als hij niet ziet hoe knap je bent...'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 18:33:50 GMT 2
Carmen grinnikte en prikte Miquel zacht in zijn zij. Haar wangen waren alleen nog maar roder geworden.
Saluka trok een wenkbrauw op. "Aha." Mompelde ze terwijl ze naar Shirie keek. Ze schudde toen haar hoofd en richtte haar aandacht weer op Joey. "Ja, die hebben we wel. Maar Loir heeft ook een vr..." Ze voelde dat Carmen haar woedent aankeek, maar goed dat blikken niet konden doden. "Een vriendje en die heeft geen laag make up op." Ze had haar zin lichtelijk aangepast, maar het kwam nogsteeds op hetzelfde neer.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 6, 2007 1:07:37 GMT 2
Joey lachte goedkeurend. 'Nee, volgens mij ook niet. Toch, Mycaro? Of draag je tegenwoordig ook make up? Vertel eens, Shinnie, welke kleur zou hem het beste staan?' Shirie brste in alchen uit. Ze schudde haar hoofd en draaide zich om. Brownspot mauwde luid om aandacht. Shirie bukte en fluisterde haar zacht toe dat ze met Joey zou praten zodra ze alleen waren. De kat keek ongelukkig, maar zweeg. Joey haalde zijn schodeurs op. 'Wat denk jij dat hem goed zou staan?' Hoij bekeek haar eens goed. 'hmm, jij hebt eigenlijk ook geen make up nodig. In elk geval, niet zoveel als al die lelijkerds.' Shirie kromp ineen. Hij bedoelde het goed, maar wat een lompe opmerking!
Miquel snoof en negeerde het tweetal maar. Hij kromp ineen door het geprik en sloeg zijn armen stevig om Carmen heen. 'Je ebnt helemaal van mij,'zei hij met een grijns.'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 1:16:17 GMT 2
Carmen hield op met grinniken. Ze herrinderde zich de brief in haar zak. "Ik hoop het wel ja." Mompelde ze, meer tegen zichzelf.
Saluka kuchte. "Nou dankje, denk ik." Ze keek keek Joey een beetje minder gelukkig aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 6, 2007 1:20:24 GMT 2
Joey hield zijn hoofd een beetje schuin en de vraagtekens die om zijn hoofd heen cirkelde waren bijna te zien. Shirie stond op en zuchtte semi-geergerd. 'Joey, dat zeg je niet. Ik snap wat je bedoelde, namelijk dat ze mooi genoeg is om zonder make up te lopen, maar dat het alleen goed is om haar ego op te krikken, toch?' Joey knikte hevig en keek Saluka aan met de onschuld van een puppy. Zijn vriendin alchte en knuffelde hem van achter. 'Is 'ie niet lief? Een beetje onnozel, dat wel. En lomp soms.. maar wel lief.' Ze grijnsde en Joey grijnsde mee. Hij knikte. Waarom niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 1:28:15 GMT 2
Saluka grinnikte. "Jullie zijn gek, hadden jullie dat al wel in de gaten? En inderdaad hij is bent lief." Ze knipoogte. Ze had niet in de gaten dat ze weer precies zei wat ze dacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:53:22 GMT 2
Ze barstten tegelijk in alchen uit. Ze knikte ook tegelijk en zeiden in koor: 'Veel gekker vind je ze neit, niet hier, en ook niet odner de evenaar!' Shirie grijnsde breed toen Joey boog en een kusje agf op Saluka's hand. 'Het spijt me dat ik je het verkeerd heb laten begrijpen. Ik zie niks anders dan een knap meisje voor mij. Make-up is voor mij, een jongen zijnde, een groot raadsel.' Hij kwam overeind en glimalchte warm.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 15:57:14 GMT 2
Saluka grinnikte. "Voor sommige is het een soort masker voor wat ze werkelijk zijn... Ik gebruik het eigenlijk met feesten vooral." Ze friemelde een beetje met haar handen.
|
|