|
Post by Madjic on Jun 30, 2007 14:55:05 GMT 2
Carmen rende de leerlingenkamer van griffoendor binnen. Ze plofte neer op een stoel van een tafel. Ze griste een vel perkament naar zich toe en pakte een ganzenveer en inkt. Ze begon haastig op te schrijven. Saluka was vlak achter Carmen aangekomen en keek haar grijnzend aan. "Kom op Loir, vertel op wie is het?" Ze probeerde over Carmens schouder mee te kijken wat er stond. Ze zag alleen een H. Carmen mompelde iets en verschoof het blaadje zo dat Saluka niets kon lezen. "Gaat je niets aan." Zei ze en schreef weer verder.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 30, 2007 15:02:53 GMT 2
Traag stopte Shirie de leerlingen kamer binnen. Ze schrok toen ze Carmen en Saluka zag, maar liet het niet zien. Ze ging in een hoekje op de grond zitten. Haar kat lag onder een tafel en kwam aanlopen. Shirie kroelde de kat achter haar oren en staarde naar buiten. Ze volgde half het gesprek, maar was te veel met andere dingen bezig. Ze wilde nu geen Zwaderaars meer tegen komen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2007 15:08:37 GMT 2
Saluka keek over Carmens andere schouder. "Toe nou, vertel op! Ik vertel het heus niet aan iemand." Een U!! "Jaja, en dat geloof ik ook." Ze legte haar hand op de naam bovenaan de brief. "Jij hebt de grootste mond van heel griffoendor! En die praat je nogal snel voorbij." Ze schreef weerd verder. "Dat is waar, maar over een geheim vriendje... dat vertel ik echt niet verder. En anders word jij boos en dat kan ik niet aan denk ik, dat word dan mijn dood." "Het is geen geheim vriendje." Zei Carmen geergerd. "Jaja." Lachte Saluka pesterig.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 19:52:55 GMT 2
"Hee" zei Meral terwijl ze de leerlingenkamer binnenliep en verbaasd naar Carmen en Saluka keek.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2007 20:13:44 GMT 2
Carmen stak afwezig haar hand op en schreef toen weer verder. "Heey." Zei Saluka en grijnste. "Wist jij dat Loir, hier, een geheim vriendje heeft?" Carmen keek op. Ze had de neiging Saluka een slap te geven, maar weerstond deze. "Ik geef het op, je denkt maar wat je wilt." "Ik vertel het aan iedereen zolang je me de naam niet geeft!" Salukas ogen glinsterde.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2007 23:11:53 GMT 2
Etsuko liep de leerlingen kamer binnen en keek twijfelig om zich heen. 'Hallo' zei ze met een lachje en keek naar Carmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:16:52 GMT 2
Shirie glimalchte in zichzelf. Ze luisterde nu aandachtig naar de mensen. Dat was een stuk beter dan denken aan andere dingen. Ze stond op, negeerde Brwonspots protesterende miauw en liep op de anderen af. 'Dus, een nieuw koppeltje? Vertel eens? Wie is de gelukkige?'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2007 23:33:36 GMT 2
Saluka knikte hevig. "Jup, Loir heeft een geheim vriendje." "Vriend, Lavos, vriend! Hij is een vriend meer in. EN trouwens, ik heb al een vriendje dus waarom zou ik een geheime willen?" Carmen keek Saluka woedend aan. "Heb je een vriendje? Ow wacht volgens mij zei Roc daar iets over. Iets met een M." Saluka keek bedenkelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:38:13 GMT 2
Shirie keek haar even vragend aan. Toen begon ze te lachen. 'Nee....Miquel?' Ze gierde het uit. Niet wetend dat achter haar de jongen daadwerkelijk binnen kwam. Hij staarde naar Shirie, bloosde toen, slikte en liep met een boog om haar heen. Shirie keke op. Ze knipoogde naar Miquel. Die werd vuurrood en stond ana de grond genageld. 'Jammer he? helderzienden?' Shirie ahd de grootste lol. Ze keerde zich tot Carmen. 'heb ik gelijk of niet?'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2007 23:48:03 GMT 2
Carmen glimlachte naar Miquel, maar ze wist niet of ze blij was hem te zien. Wat zou hij denken als jij de brief naar Hunter zou zien? Ze stond op en pakte de brief in haar hand. Ze stopte hem in haar gewaad en liep naar Miquel. "Inderdaad." Zei ze toen tegen Shirie en sloeg haar armen om Miquel heen.
Saluka keek met open mond toe. "Loir, hoe kom jij aan zo'n stuk?"
|
|