|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 21:10:01 GMT 2
'Meera geeft een concert. Kom allemaal! Het word geweldig! Het is in de drie bezemstelen!' Draconic riep zijn verkoperspraatje terwijl hij affishes aan alle kanten ophing. 'Kom naar de driebezemstelen deze vrijdag, of ik vervloek je tot er niks meer van je over is!' Hij draaide zich even om en zag een paar jongere leerlingen wegsprinten, bang dat hij het op hen zou tonen, maar eigenlijk bewonderde hij alleen maar zijn eigen werk. Het zag er prachtig uit. Om de twee meter een poster, aan beide muren. Dat zou de boodschap toch wel duidelijk maken?
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 21:26:51 GMT 2
Carmen en Lena keken elkaar even aan. "Waarlijk, hij zet zich ergens echt fanatiek voor ik." Zei Carmen en keek weer naar Draconic. "Alleen jammer dat hij zijn grote bek er weer eens dreigend bij maakt." Lena grinnikte. "Kom op Rose, niet zo hypocriet. Dat jij slechte ervaringen met Zwads hebt gehade maakt ze nog niet allemaal slecht." Carmen zuchtte. "Okey, maar hij is wel slecht. Hij heeft al een keer zonder rede ruzie met me gemaakt en hij deugd gewoon niet." Ze schudde haar hoofd. "Dat heeft niets met hypocriet te maken, Storm."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 21:43:34 GMT 2
Draconic keek de gang eens rond, zag Carmen en Lena en wandelde vrolijk op hen af. Hij rijkte allebei een flyer aan. 'Dames, hierbij van harte uitgenodigd om Meera's eerste grote concert bij te wonen. Je kan kaartje halen bij de ingang van de drie bezemstelen. Het is eht echt waar, dat kan ik je garranderen. Of kijk de manager lief aan en krijg een vrijkaartje.' Hij grijnsde vrolijk.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 21:47:13 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op en sloeg haaar armen over elkaar. "En wat als we geen zin hebben?" Lena zuchtte en pakte de flyer aan. "Dankje. En wie is de manager? En wat kan ik precies verwachten, of ongeveer verwachten?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 21:50:12 GMT 2
Draconic haalde zijn schouders op. 'Dan heb je pech. Je gaat heel veel missen.' Hij negeerde Carmen verder en richtte zich tot Lena. 'De manager is moi, naturelament (sorry, geen idee hoe je het speltxD), en wat je kan verwachten, nou, het zal een goede show worden. Eerste drankje is gratis. Er is muziek, gratis hapjes, genoeg ruimte om te dansen... Meera speelt zowel snel als langzaam./ Goed om los te gaan of zwijmelen met een geliefde. Echt een aanrader. Ik zou mijn zinnen toch neit zetten op een mank paard, of wel?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 21:54:35 GMT 2
Carmen snoof minachtend. "Ow leuk. Misschien kom ik wel een kijkje nemen. Kan ik misschien nog wat van leren." Lena glimlachte beleefd en keek Carmen nog even aan. "Ach kom op Rose, niet zo chago. En trouwens je bent wel hypocriet!"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 21:57:04 GMT 2
Draconic keek vragend van de een naar de ander. 'Jullie zien maar wat je deot hoor. Ik denk dat het een geweldige avond kan worden. Voor mij hoef je neit te komen. Ik zit bij me vrienden en daar zitten jullie neit bij. Dus.. doe wat je wil.' Hij tak zijn handen afwerend op en draaide zich om, verder posters uitdelend.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 22:00:43 GMT 2
Carmen rolde met haar ogen. "Thank god." Mompelde ze en keek naar de muur. Lena zuchtte alleen. "Alsnog bedankt." Riep ze half naar Draconic voor ze zich naar Carmen wende. "Hij lijkt me best aardig, vooral voor een zwads. Dus totaal niet wat jij em hebt wijsgemaakt."
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 22:12:55 GMT 2
Tristan liep door de gangen heen. Hij had het een en ander gehoord van dat Concert van Meera, maar dat was eigenlijk niet de reden dat hij haar zocht. Hij zocht haar wel om iets dat met muziek te maken had, maar niet met dat optreden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 8, 2007 22:14:10 GMT 2
"Wat zuer jij over hem" reageerde Kayleigh fel. Ze troke en arrogant gezicht en had nog een klein staptje flyers in haar hand. "Wie denk je wel niet dat je bent. Sorry hoor, maar niet iedereen is zoals jij denkt" Hij keek met een driegende blik. "Get out of my face" Ze keek even naar Draco en toen weer naar Carmen.
Ace kwam een beetje over de grond glijdend de gang in."Mooi binnenkomst" Mompelde hij en hij ging staan. Hij deed evene en pose en ging daarna normaal staan.
|
|