|
Post by » Aline. on Nov 14, 2007 19:28:33 GMT 2
'Ho, rustig maar, Dracootje...' Chloë grijnsde en klopte Draconic op zijn rug. 'Natuurlijk komen alle Zwadderaars. En zo niet, zullen ze dat hun hele leven lang berouwen...' Ze grijnsde gemeen maar moest toch grinniken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 20:36:13 GMT 2
Draconic grinnikte. 'Weetje, jullie vechten het maar lekker samen uit,'zei hij tegen RAchanna en Thomas, terwijl hij zich tot Chloe richtte. 'Ik vermaak me wel met, Chlo, toch Chlo? En ik ga een betere naam voor je bedenken...' Hij fronste zijn wenkbrouwen, schudde zijn hoofd en haalde zijn schoduers op. 'VErzin er vast wel een als we de leraren de Flyres geven. Naar grote zaal?'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 15, 2007 20:40:31 GMT 2
'Ja, graag, aangezien het mij iets te veel lijkt op het Duitse woord Klo,' grinnikte Chloë. 'Maargoed, ik ga wel mee hoor. Dan kan ik meteen horen welke nieuwe namen je voor me bedenkt.' Chloë grijnsde even, terwijl ze Draconic nog een stapeltje flyers gaf.
|
|
|
Post by Merel on Nov 15, 2007 22:54:09 GMT 2
"Ik begon? IK BEGON!! Jij begon! Jij moest flauw doen oooh! Nou ben je er geweest Thom!" Brulde Rachanna die een grijns niet kon verbergen maar verder heel beledigd overkwam. Ze keek rond of ze iets kon vinden waar ze een goede klap mee uit kon delen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 17, 2007 9:10:16 GMT 2
Thomas grinnikte en sprong weg, en sprintte om Draconic en Chloë heen, zodat hij veilig aan de andere kant stond. "Maar ik heb de betere conditie".
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 13:00:59 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd. 'Jullie zoeken het maar lekker uit. Kom op... He shit, ik ga echt een goeie naam voor je bedenken... Hmm.' Peinzend liep Draconic ricnhting de grote zaal.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 14:08:58 GMT 2
'Ik kies geen partij,' zei Chloë grijnzend, zich omdraaiend om te zien waar Thomas heen ging. Ze liep achter Draconic aan richting de Grote Zaal, en ging iets sneller lopen om hem in te halen. 'En, al iets bedacht?' vroeg ze, zodra ze naast hem liep.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 15:42:39 GMT 2
'Nee,'huilde Draconic maar barstte toen in lachen uit. 'Ik hou het nu maar op Cee. Beter dan Clo, en heb ik nog ruimte voor beter.' Hij grijnsde breed. 'Nou, naar de zaal dan maar.'
(maak ik topic op jij? TRouwens, komen jullie andere flippo's ook? xD)
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 15:46:07 GMT 2
'Cee? Hmm, wat jij wil,' grijnsde Chloë. 'Ik heb eigenlijk ook nog geen bijnaam voor jou! Eh... Oké, ik ben hier niet goed in,' zei ze grinnikend. 'Anders bedenk je ook een bijnaam voor jezelf.' Ze plakte drie flyers op de deur van de Grote Zaal.
[Ehm... Jij! Muhahaha! xD]
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 15:53:57 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd. 'Van Draco tot Draak. Mensen zijn niet erg origineel. Ik ga niks voor mezelf bedenken. Kan je er hooguit een paar noemen die anderen al voor me hebben.' Hij bleef voor de grote zaal staan. Had hij wel genoeg flyers?
|
|