|
Post by Merel on Nov 18, 2007 13:54:13 GMT 2
Rachanna liep achter Draco en Chloë aan. "Mijn bijnaam was oud wijf weetje nog. En leen mij eens wat flyers, Thom heeft nog een dreun te goed." Antwoorde ze en pakte wat Flyers terwijl ze onder het lopen Thomas zocht.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 15:52:24 GMT 2
Chloë grinnikte. 'Dan ben je blij. Hmm, misschien is zelfs Klo dan iets aardiger,' grijnsde ze, terwijl ze een deel van haar flyers in Rachanna's handen drukte. 'Doe je best, zou ik zo zeggen.' Ze keek even om naar Thomas.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 16:32:23 GMT 2
Draconic lachte. 'Nou, Cee klinkt ook wel goed. Ik verzin nog wel wat... Hmm, wat dacht je van Dark Rose? Dat vind ik wel erg toepasselijk voor je. Jah. Dark Rose. Okeej, ik ben eruit.' Hij wierp een verbaasde blik op Rachanna. 'Ik dacht dat ik het oude wijf was? Jij bent mijn snoepje. Hmm, niet slecht. Toch hou ik het op lieverd of mijn lief.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 16:36:40 GMT 2
"Ik had het ook tegen jou schat." Zei Rachanna die ondertussen Thomas al weer aan het zoeken was. "Ik ga Chlo toch geen oud wijf noemen zeg, die is in de bloei van haar leven.. " Zei ze plagend en stak haar tong uit naar Draco terwijl ze achterstevoren ging lopen om Thomas te vinden.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 18, 2007 16:47:48 GMT 2
Thomas dook uit een andere gang weer op en grijnsde naar Rachanna, terwijl hij zijn lichaam gereed hield om ieder moment weg te kunnen rennen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 17:08:14 GMT 2
'Dark Rose... Hmm, ja, ik denk dat ik daar wel mee zou kunnen leven,' zei ze grinnikend. Ze keek om naar Rachanna. 'We hadden het er toch ook niet over dat ik ineens een oud wijf genoemd werd? Nee, jij bent mijn oude wijfje,' zei ze plagend, en sloeg even een arm om Rachanna heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 17:10:44 GMT 2
Daconic grijnsde breed. 'Daar kan ik ook mee leven. Kom op, we meoten nog redelijk wat volplakken! Op naar de grote zaal,'zei hij en hij duwde de deuren open.
(ik maak wel nieuwe topic xD Al wordt dat strax moet zo weg)
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 17:19:07 GMT 2
"Jaa.. He vandaar dat ik op die naam kwam, ik vroeg me al af hoe ik er bij kwam.." Zei Rachanna grinnikend. "Oke, kom eraan." Zei ze en wurmde zich los van Chloë en rende met de Flyers richting Thomas.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 18, 2007 21:18:51 GMT 2
Thomas grinnikte en begon weg te rennen voor Rachanna, op een hele langzame manier. Als ze dichtbij genoeg was zou hij wel weer de benen nemen.
|
|