|
Post by » Aline. on Nov 11, 2007 15:53:47 GMT 2
'Ja, de Grote Zaal!' zei Chloë enthousiast, terwijl ze nog een flyer van de stapel pakte en die aan Draconics rug, aan zijn shirt vastmaakte. 'Zo, jij bent onze levende reclame-mens,' zei ze grijzend tegen hem.
[-inspiloos is- Geschiedenis vermoordt je hersens!!]
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 16:54:21 GMT 2
Rachanna deed eerst alsof ze weg dook voor Thomas. "Gaan we slaan?" Zei ze grijnzend en probeerde hem nu half onderuit te halen. "Grote zaal is prima, of bewaren we die tot het aller laatst?"
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 11, 2007 20:12:10 GMT 2
Meera had geen flauw idee meer hoe maar ze had de anderen niet meer gezien na het gebeuren met de flyers in de leerlingenkamer. Dus liep ze nu doelloos door de gangen, de anderen zoekend. Uit het niets hoorde ze een soort discussie en bij het zien van Draconic als levende reclame wist ze het zeker; deze mensen zocht ze. 'Guys! Wat zijn jullie nou weer aan het uitspoken!' Lachend wees ze op 'de levende reclame'.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 11, 2007 21:16:09 GMT 2
Thomas gaf een lichte tik met de poster die hij in zijn hand had op Rachanna's hoofd maar viel stil toen hij Meera zag. "Hoi Meera" zei hij ongemakkelijk, beet even kort op zijn onderlip en keek toen nadrukkelijk naar Draconic. 'Hoe gaan we dit doen?' vormden zijn lippen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 21:19:15 GMT 2
"Heey Meer!" Zei Rachanna grijnzend, en greep toen dramatisch naar haar hoofd. "Auahahaaaauw! Mag mij niet pijn doen!" Zei ze en gaf Thomas met de stapels flyers een dreun op zijn hoofd.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 12, 2007 18:53:59 GMT 2
Ze keek even verbaasd naar Thomas. Wat had die nou weer? 'Rach!' riep ze lachend daarna en sloeg een arm zo om haar heen alsof ze ondersteuning nodig had. 'We gaan niet weer naar de ziekenzaal hé. Thomas! Je moet wel uitkijken met wat je doet!" Lachend liet ze Rachanna weer los en keek grijnzend heen en weer.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 13, 2007 0:34:25 GMT 2
Draconic keek alleen maar toe. 'Pas maar op, Thomás, als zij jpou gaat slaan heb je problemen. Deze schoonheid is sterker da ze reuit ziet.' Hij grijnsde breed en zoende Rachanna's hand. Toen draaide hij een rondje voor Meera. 'Kijk, ik ben je wandelende reclame bord. IEdereen komt te weten dat je concert vrijdag is en als ze neit komen, dan vervleoekn we ze. Staat in de kleine lettrtjes, maar j meot wel erg dichtbij me komen als je dat wil kunnen lezen./' Hij knipoogde naar haar.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 13, 2007 19:01:43 GMT 2
Chloë grijnsde. 'En jij gaat zeker persoonlijk iedereen die niet komt, vervloeken?' gokte ze grinnikend. 'Maar ik denk dat er heel wat mensen zullen komen. In ieder geval zowat heel Zwadderich. De mensen van Zwadderich die niet komen, gaat het in ieder geval bezuren! Muhahaha!' Ze grijnsde breed naar Meera.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 13, 2007 21:48:05 GMT 2
Draconic staarde haar vrbijsterd aan. 'Je denkt toch... nee toch... Je denkt toch neit dat iemand van Zwaderich zo stom is om neit op te komen dagen? Ik bedoel, ik ben vast neit de enige die denkt dat ze dan beter van school kunnen gaan?' Hij schudde zijn hoofd, nog steeds vol ongeloof. Alsof dat zou gebeuren...
|
|
|
Post by Krista - on Nov 13, 2007 23:38:09 GMT 2
"Zij begon!" verdedigde Thomas zichzelf en grijnsde naar Rachanna, en deed zijn handen in zijn zakken en staarde een moment rustig voor zich uit, zonder te bedenken waar hij was.
|
|