|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 22:17:21 GMT 2
Draconic grijnsde breed. 'Rustiog maar, Key. Laat ze lekker. Ik hoop dat het kleine schattige Grifje komt. Misschien emt een leuk vriendje, ik denk dat ze eht erg naar haar zin zal hebben. De zus van je vriendje is gewoon een zeikerd. Geen aandacht aan besteden.' Hij duwde Tristan een flyer in zijn hand tewijl die voorbij liep, vouwde er eentje in de vorm van een vleigtuigje en wierp die naar Ace. 'Zo, ga je mee verder plakken? Alleen is zo alleen. Ik ben Thomas ergens kwijtgeraakt...' Hij keek om zich heen, aslof hij zijn vriend zocht.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 22:20:58 GMT 2
Tristan keek naar de Flyer. "En weetje toevallig ook waar ik Meera kan vinden?" Vervolgde hij en bekeek de flyer nog even en keek toen naar Draco, alsof die haar nu ter plekke tevoorschijn kontoveren ofzo.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 8, 2007 22:27:07 GMT 2
"Never mind" Ze stuurde nog een arrogante blik naar Carmen en liep toen licht heupwiegend naar Draco. "Kijk, veel gedaan hé?" Ze grinnikte terwijl ze zich iets omdraaide. Ace lag half op de grond en kreeg een vliegtuigje naar hem toe. Hij opende deze. "Oew oew oew, lekker. Ik bedoel leuk" Zei hij half lachend. Hij stond op en keek even in het rond.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 22:29:12 GMT 2
Carmen gromde naar Kayleigh. "Ik ga niet weg omdat jij het zegt kleintje." Ze baalde haar vuisten. "Je mag mijn broertje dan wel veranderd hebben naar minder ondragelijk, maar dat geeft je nog niet het recht tot een grote mond." Lena zuchtte weer eens. "Rose kom op zeg. Ga er gewoon niet op in." Ze keek even nieuwsgierig naar Kayleigh, dus dit was het vriendje van Xander.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 8, 2007 22:32:56 GMT 2
"Zeg Draco, nieuwe fanclub?" Een plagende grijns verschene op haar gezicht. "Grifjes, dat doe je slecht" Ze beet op haa rlip en keek nu naar het andere meisje wat naast Lena stond. Ze keek daarna naar Carmen, maar negeerde haar totaal. "Ik ga weer verder, als je dat niet erg vind" Ze knikte even kort. "Tralala" Ze liep heupwiegend verder. Ace was nu weer op aarde en keek Kayleigh met zijn mond open na. Hij glimalchte even. "Hmm, lekker veel pit. Daar hou ik wel van" Hij ging tussen Lena en Carmen in staan en sloeg zijna rmen om hun heen. "Hello dams, moeten we niet even weggaan?" Hij keek naar Draco.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 22:34:01 GMT 2
Draconic keek even naar Tristan. 'In de zwad leerlingenkamer, laatste keer dat ik haar zag. Stuur een uil ofzo, want anders zal je meoten wachten tot je haar ergens treft. Of kaartje kopen voor eht concert.' Hij draaide zich om naar Kayleigh en sloeg een arm om haar heen. 'Heel goed van je. Ik maak deze gang af en dan heb ik wle neiuwe flyers nodig. Heb het trappenhuis ook al gehad, maar dat is je vast al opgevallen. Denk je dat ik er problemen mee ga krijgen?'Ze keek grijnzend weg, totaal neit ongerust. Hij ngeerde Carmen volledig.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 22:36:59 GMT 2
Carmen keek Ace aan. "Waarom? Ik maak hier vrienden." Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. Lena lachte. "Carmen! Idioot, je had hier een halve oorlog kunnen veroorzaken."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:35:20 GMT 2
Draco wierp een minachtende blik op Ace. 'Inderdaad. Het gezeldschap word wel met de minuut minder belangrijk. Zie maar of jullie komen./ Neem een vriend of vriendin mee. Als je goeie relatie hebt met mij of Meera, dan kom je er misschien zelfs gratis in. Zo niet, dan is eht nog de moeite waard.' Dit alles zei hij terwijl hij zich al omdraaide en wegliep, ondetusse n de muren verder behangend en flyers uitdelend.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 9, 2007 18:50:42 GMT 2
Chloë kwam aanwandelen, op zoek naar Draconic, en met een hele grote stapel flyers in haar armen. Een grijns verscheen op haar gezicht toen ze hem zag. 'Ha Draco, je hebt je aller lekker uitgeleefd in het trappenhuis, zag ik,' grinnikte ze. 'Deze stapel flyers lag nog in de leerlingenkamer. Ik dacht dat ik misschien kon helpen.' Haar blik ging naar de flyers van Draconic, en merkte dat hij inderdaad bijna door zijn voorraad heen was. Ze keek weer op en zag Kayleigh staan. 'Oh, hoi Kayleigh. Help je ook mee?' Zonder echt op een antwoord te wachten drukte ze een aantal flyers in haar armen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 20:59:14 GMT 2
Draconic lachte. 'Blij je te zien Chlo. Heb je ook gezien wat ik met het trappenhuis heb gedaan? Ik wilde als laatste de grote zaal nog gaan doen. Dat moet toch genoeg mensen trekken? Kay gaat nog lokalen doen geloof ik, met Rachanna. Ga je met mij mee? Alleen is zo alleen...'
|
|