|
Post by » Aline. on Nov 10, 2007 19:16:59 GMT 2
Chloë grijnsde. 'Ja, en of ik het trappenhuis heb gezien! Als er iemand op deze hele school nog niet weet dat Meera optreedt nadat wij bezig zijn geweest, moet ie wel stekeblind zijn!' Ze grinnikte even. 'Maarre, natuurlijk ga ik met je mee.' Ze gaf hem even een speelse duw tegen zijn bovenarm.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 10, 2007 23:18:07 GMT 2
Dracopnic grijnsde vrolijk en trok haar tegen zich aan. 'Heel mooi! Dit wordt geweldig! Oh, hou dit alsjeblieft stil..' Dat laatste fluisterde hij en hij keke om zich heen of niemad hem hoorde. '...maar ik heb een van de grootste organisatoren uitgenodigd van Magic Music Festifal. Je weet wel, het grootste festifal dat gehouden wordt onder de tovernaars en heksen. Meera wordt veel te nerveus als ze dit weet, maar als ze gewoon laat horen wat ze kan, dan wordt ze zeker uitgenodigd om in het voorprogramma te spelen!'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 10, 2007 23:19:43 GMT 2
"Hoi" zei Thomas buiten adem terwijl hij de laatste paar treden sprong en piepend naast Draconic stil kwam te staan. Verward keek hij voor zich uit en plukte aan zijn haar "Ik was je kwijt Draconic" mompelde hij dan zacht.
|
|
|
Post by Merel on Nov 10, 2007 23:23:28 GMT 2
"Hallo Schatten, we waren toch met poster plakken bezig en niet met een of andere soap! Kom op werken jullie!" Zei Rachanna die aan kwam lopen en heel wat minder posters had. Onderweg gaf ze nog wat mensen een poster en liep naar het dreital toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 10, 2007 23:31:11 GMT 2
Draconic draaide zich vliegensvlug om. 'Jij was mij kwijt? Ik was jou kwijt. alweer! Doe me eens een lol en verdwijn niet steeds!' Hij keek even langs Thomas heen naar Rachanna en wierp haar een verbaasde blik toe. 'Zou jij Kayleigh niet in de gaten houden? ACh, we kunnen ook met zijn vieren verder gaan, ik bedoel, de grote zaal is groot genoeg denk ik...' Hij legde even zijn hand op Thomas' schouders om zijn scherpe woorden te verzachten.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 10, 2007 23:35:23 GMT 2
Thomas grijnsde even kort en keek Draconic aan "Dat komt omdat ik gewoon heel goed ben.. in verdwijnen" vervolgde hij met een bloedserieuze blik en keek even naar Rachanna en glimlachtte beleefd naar haar "Ik heb trouwens wel al een aantal flyers opgehangen"
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 11, 2007 13:13:36 GMT 2
Chloë grijnsde even naar Thomas en Rachanna en begroette hen. Daarna keek ze Draconic weer aan, met een lichtelijk ongelovige blik. 'Meera vermóóórdt je als ze er achter komt!' zei ze, waarna ze toch breed moest lachen. 'Maar het is wel dé kans!' Terwijl ze Draconic nog steeds aankeek, plakte ze een flyer op een plaatsje waar nog net de muur te zien was.
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 13:18:39 GMT 2
"Jaa maar die is ook spoorloos verdwenen.. Ze gaat jou na doen Thom. Maar ach boeiend. Die vind ik zo wel weer." Zei ze grijnzend en plakte onderweg nog wat Flyers op en drukte ze ook bij mensen in de handen. "Welke gangen zijn nog kaal of hebben we gemist?"
|
|
|
Post by Krista - on Nov 11, 2007 14:37:55 GMT 2
"Hahaa" zei Thomas sarcastisch, maar grijnsde wel, en deed alsof hij Rachanna wou slaan. Wat vreemd was, omdat hij ongeveer even lang als haar was, maar hij was ook jonger. "Volgens mij hebbben we de gang op de 4e verdieping nog niet gedaan" zei hij dan uiteindelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 11, 2007 15:18:47 GMT 2
'En de grote zaal.' Draconic had dfaar zijn zinnen op gezet. Hij had een dealtje gesloten emt een stel jongens of hij leraren kon overttugen om ook te komen. Wat was een beter mogelijkheid dan tijdens het eten? 'Nou, maken we er een groepsproject van? Dan doen we daarna gewoon alle verdiepeingen opnieuw.'
|
|