|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 19:44:07 GMT 2
Saluka lachte. "Nou, ik wijs namen wel af als ze te vergaan hoor! Zo makkelijk ben ik nou ook weer niet." Ze keek naar het krot en knikte. "Spoken, here we come."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:47:29 GMT 2
Thobias grinnikte. "Dus ze moeten eerst goedgekeurd worden?" Vroeg hij grijnzend en zag toen de 'achterdeur'. "Maar proberen?"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 19:53:03 GMT 2
"Inderdaad." Ze keek van Thobias naar de deur en weer terug. "Wie gaat er eerst? Tarzan of Jane?" Ze onderdrukte een lachbui zo goed ze kon.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 21:09:21 GMT 2
Het lukte Thobias niet om een lachbui te onderdrukken en moest lachen. "Nou laat Tarzan maar eerst, Jane mag niks overkomen!" Zei hij en opende de deur en stapte het donker in.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:05:59 GMT 2
Saluka grijnste breed en liep wel achter hem aan. "Goed, maar ik laat jou niet alle avontuur opeisen." Zei ze fluisterend en keek om zich heen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 22:18:16 GMT 2
Thobias lachte zacht en sloot toen de deur met een klap zodat het behoorlijk donker werd. Hij kon het niet laten en greep Saluka van Achteren beet om te kijken hoe bang ze was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:22:50 GMT 2
Saluka gaf een gil toen ze ineens wat voelde. "Thobias help!" RIep ze, maar merkte toen ineens dat het vaste armen waren die haar vast hadden. "he?" Zei verbaasd.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 22:25:47 GMT 2
"Moet ik behalve Tarzan ook nog redder in nood gaan spelen?" Zei Thobias lachend om haar reactie. Wat konden meiden toch weer leuk gillen, zoals vaker bewezen was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:28:05 GMT 2
"Wat... Thobias!" Riep Saluka verontwaardigd en sloeg hem waar ze dacht dat zijn schouder zat. "Wat ben jij gemeen zeg!" Maar echt langer hield ze haar boosheid niet vol en moest ook lahcen. "Je bent echt gemeen." Ze ging in haar gewaad opzoek naar haar toverstok.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 22:34:33 GMT 2
"Oef, Ja dankje." Zei hij grijnzend en wreef even over zijn schouder, niet dat het nou zo'n zeer deed, maar raakte precies zo'n verkeerd plekje. "Ik ben zó gemeen joh, dat wil je niet weten.." Zei hij grijnzend en liet haar los en begon ook naar zijn toverstok te zoeken.
|
|