|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 19:08:01 GMT 2
Saluka slikte. "Euhm, laat maar. Dat klinkt echt niet goed. Laten we hier maar gewoon rond neuzen." Zei ze en bleef onderaan de trap staan. Ze keek angstig naar Thobias.
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 19:16:04 GMT 2
Thobias bleef op de trap staan. Deze kraakte nogsteeds. "Zeker weten? Ik vind het best hoor, zodra ik hier weer af ben. " Zei hij en keek naar de trap.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 19:19:26 GMT 2
"Euhm, nou ok. Als jij het niet eng vind." Saluka ging op de eerste tree staan en keek angstig naar beneden. "Ok, dan." Verzuchte ze en ging nog een tree omhoog.
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 20:21:58 GMT 2
Thobias lachte. "Het moet niet hoor, als je niet wil gaan we die kamer in." Zei hij en knikte naar de kamer bij de overloop. Hem boeide het opzich niet zo heel veel.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 21:21:09 GMT 2
Saluka schudde haar hoofd. "Mooi niet! Nu ben ik al onderweg, ik ga dus echt niet terug... Nu nog niet tenminste." Ze glimlachte. "Nou doorlopen! We moeten nhet gewicht verdelen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 29, 2007 2:16:05 GMT 2
Thobias grinnikte. "Oke oke ik loop al, maar als ik er doorheen zak mag jij me redden." Zei hij en keek even naar haar voordat hij voorzichtig verder de trap op liep.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 29, 2007 13:23:46 GMT 2
Saluka keek naar de tree toen deze kraakte. "Goed, maar voor jou geld wel mooi hetzelfde!" Ze keek weer op en zocht naar houvast met haar handen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 30, 2007 22:55:11 GMT 2
"Ik vind het best.. En wat nou als ik jou probeer te redden en dat ik er vervolgens zelf doorheen zak? Wie gaat ons dan beide redden.. de spoken?" Vroeg hij terwijl hij weer wat treden omhoog liep die nog erger kraakte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 31, 2007 0:37:17 GMT 2
"Hallo, wat ben jij voor een Tarzan!?" Vroeg Saluka lachent en verga haar angst even. "Je moet er niet bij nadenken. En trouwens, zie jij het al voor je dat Tarzan doorleeft terwijl Jane dood is?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 31, 2007 16:39:22 GMT 2
"Nee Mevrouw, ik zou mijn leven geven voor jou." Zei hij grijnzend en als hij niet op zo'n gamele trap had gestaan had hij er nog wat leuke gebaren bij gemaakt ook, maar dat deed hij nu tóch maar even niet. "Ik ben een hele bijzondere Tarzan.. Een bulgaarse namenlijk."
|
|