|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:38:39 GMT 2
Saluka haalde haar stok tevoorschijn en prikte ermee in Thobias zijn zij. "Pas maar op hoor." Zei ze stak haar stok omhoog. "Lumos." Nu kan ze eindelijk om zich heen kijken.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 22:45:00 GMT 2
Thobias grinnikte en deed een stap opzij, hij kon niet zo geod tegen kietelen. Hij pakte ook zijn toverstok en deed hetzelfde. Grijnzend keek hij naar haar. "Waarvoor moet ik oppassen? voor jou 'Wraak'?" Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:50:51 GMT 2
"Inderdaad, voor mijn wraak ja." Ze draaide zich om en liet daarbij haar haren vlak langs zijn gezicht liet gaan. "Of misschien zijn de spoken mij goed gezind en willen ze me wel helpen." Ze liep rustig door en liet haar stok op alles schijnen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 23:36:59 GMT 2
Thobias boog onbewust wat naar achteren om de haren te ontwijken. "Maar ik ben niet bang voor spoken.. Voor jou... misschien." Zei hij plagend en keek ook eens rond wat er nou allemaal wel niet stond.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 0:27:37 GMT 2
Saluka keek even over haar schouder. "Maar ik ben heel lief hoor. Ik ben echt niet enger dan spoken." Zei ze met een lief stemmetje en glimlachte lief.
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 0:36:38 GMT 2
"Volgens mij zelfs iets té lief als je het mij vraagt." Zei hij grinnikend. "Nou waar gaan we eens heen..?" Vroeg hij terwijl hij de kamer ngo eens rond keek, die verder niet echt interessant was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 0:57:38 GMT 2
"Nou zeg, wat wil je nou? Dan ben ik weer enger dan een spook en daarna te lief. Wat moet ik toch doen om in de smaak te vallen?" Vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 1:13:17 GMT 2
"Mmm geen idee, goede vraag.. Jezelf zijn is denk ik wel genoeg tot ik daar over uit ben.. Of als we een spook tegen komen kan ik je daarmee vergelijken." Zei hij grinnikend. "Die deur eens proberen?" Vroeg hij toen en wees op een deur.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 1:50:38 GMT 2
"Ja is goed." Ze richte haar licht op de deur, maar wachtte wel tot Thobias hem open had. "Maar ik ben gek... Plus ik kan niet liegen." Ze dacht even na. "Nee dat kan ik niet. En ik zeg, bijna altijd, het ik denk. Wat mensen nog wel eens kwetst of afschrikt."
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 1:55:56 GMT 2
Thobias glimalchte en opende de deur die naar de hal leide. Daar was ook de voordeur en de trap. "Behalve dat het andere kan kwetsen, kan je zelf ook in de problemen komen.. Maar het is wel een geode eigenschap, niet kunnen liegen."
|
|