|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 18:29:38 GMT 2
De grond daalde een beetje en de bomen werden minder. Nu hadden ze goed zich op het krijzende krot. "Kijk daar is het." Zei Saluka terwijl ze naar het huis gebaarde. De mist sluierde er een beetje omheen en samen met de sneeuw gaf het een spookachtige sfeer.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 18:37:10 GMT 2
"Cool." Zei Thobias grijnzend. Hij had eigenlijk wel zin in een avondtuurtje. "Nou laten we zo eens gaan kijken hoe we daar binnen komen.." zei hij terwijl hij nogsteeds een arm om haar heen had. Hij bekeek het krot wat goed ondertussen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 18:41:56 GMT 2
Saluka knikte en keek om zich heen. Ze zag wel een pad, maar dat was zo... logisch dat het haar gevaarlijk leek. "Daar is wel iets." Ze wees naar het pas. "maar ik weet niet of dat verstandig is."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 18:43:55 GMT 2
"Of het verstandig is.. Geen idee.. Maar zou het ook leuk zijn? Of nemen wij de 'achter ingang'?" Vroeg hij grijnzend en gebaarde naar een bijna onzichtbare weg tussen de struiken door en sneeuw.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 18:47:47 GMT 2
Saluka gruijnste. "Dat lijkt me veel... verstandiger. Daar gaat men toch geen vallen of zo wegzetten?" Ze keek hem aan. "Ok tarzan, lead the way."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 18:50:39 GMT 2
"Ik denk het niet.. Want ze moeten er zelf ook op een manier komen.. En dit lijkt me dan logischer dan de gewone ingang." Zei hij grijnzend en begon richting het pad te lopen. "Tarzan?" Vroeg hij verbaast en keek haar vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 19:02:16 GMT 2
"Inderdaad. En ja, Tarzan. Ik moet je toch een naam even, of niet soms?" Ze lachte. "Of Thobie, maar dat klonkt een beetje als een hondennaam."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:11:35 GMT 2
Thobias keek haar aan en grinnikte. "Oké daar heb je wel een beetje gelijk in.." Zei hij en leide haar via het pad naar het Krot. "Ga ik jou naam ook vervoegen.. Van Saluka kun je Luka maken.. Of Luna.. Dat betekend Maan. Das wel mooi.." Zei hij grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 19:15:15 GMT 2
Saluka lachte. "Je doet maar. Nog maar een aantal mensen noemen mij bij mijn hele naam. Meestal is het inderdaad Luka. Dus het maakt mij niet uit hoe je me noemt."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:28:56 GMT 2
"Oke, das wel heel veel keuze als het je niks uitmaakt." Zei hij grinnikend en weest toen via het pad naar het Krot. "We zijn er bijna.." Zei hij en had er nu wel zin in, hopend toch iets te beleven.
|
|