|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 2:02:40 GMT 2
"Ja, behalve dat ik daardoor al meer dan eens een behoorlijke hoeveelheid strafwerk heb gekregen." Verzuchtte ze en liep achter hem aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 2:11:05 GMT 2
"Ow joh, maar dat krijg je zo ie zo wel hoor, daar hoef je niet eerlijk voor te zijn." Zei hij met een glimlach en verliche de gan. "trap op?"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 13:56:33 GMT 2
"Ja, maar jij mag nog steeds voorop." Ze bescheen de andere kant van de gang. "TOt nu toe is het nog niet eens zo heel eng eigenlijk."
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 14:20:32 GMT 2
"Niet eng? Je gilde net de longen uit je lijf!" Zei hij grinnikend en liep rustig de trap op die bij elke tree onhelspellend kraakte. "Ja laat nog duidelijker weten dat er mensen zijn." Mompelde hij zuchtend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 16:57:14 GMT 2
"Dat kwam door jou, niet door het huis!" Zei Saluka verontwaardigd. "En zo erg schrok ik nou ook weer niet hoor!"
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 17:01:00 GMT 2
Thobias grinnikte. "Ja oke das waar." Zei hij en liep verder. "Maar je gilde wel hard hoor, en je riep me te hulp.. Tarzan die Jane moet redden." Zei hij grinniked en keek toen naar de overloop waar hij bijna was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 17:20:11 GMT 2
"Ja nou... Ik heb graag dat jij me red als een spook me te pakken heeft ja." Zei Saluka een beetje schamend. "En zo bang was ik niet."
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 17:22:25 GMT 2
Thobias glimlachte. "Wees gerust, dat zou ik echt wel doen als je door een écht spook aangevallen wordt." En dat meende hij. Hij liep naar de overloop toe en wachte daar op Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 18:33:26 GMT 2
Saluka sprong met twee treden tegelijk de trap op en keek boven om zich heen. "Naar de zolder?" Vroeg ze en gebaarde op een andere trap, deze behoorlijk wat galmeler dan de vorige.
|
|
|
Post by Merel on Dec 28, 2007 18:58:06 GMT 2
"Oke, zolang ik er niet doorheen zak." Zei Thobias glimlachend en bescheen de trap. Voorzichtig begon hij omhoog te lopen en de trap kraakte onhelspellend. Thobias had echt het gevoel dat hij er doorheen zakte.
|
|