|
Post by Madjic on Jan 3, 2008 23:09:17 GMT 2
"Mmm, charmant." Zei ze lachte. Ze ontspande even toen ze zag dat ze al bijna boven waren. "Ennuh, kun jij dan ook iets met leanen of touwen? Want ik vraag me af hoe we straks naar beneden komen."
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 16:31:14 GMT 2
Thobias keek naar beneden.. "Niet zo'n slecht idee.. Opzich.. " ZEi hij terwijl hij toen stapte toen de overloop van de zolder op die al net zo erg kraakte. "Volgens mij gaan we die touwen ook nog voor andere dingen nodig hebben." ZEi hij, doelend op het gekraak.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 16:46:14 GMT 2
"Ow ja, fijn. En ik hoopte hier nogwel veilig te zijn." Saluka keek angstig naar de vloer toen ze ook de overloop opliep. "Wiens plan was dit ook al weer?... ow wacht.. waarom heb ik dit in godsnaam voorgestelt?"
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 16:49:56 GMT 2
Thobias grijnsde. "Geen idee.. Je wou wat spanning?" Zei hij plagend maar stak wel behulpzaam zijn hand naar haar uit. Ookal stond je stil, de grond bleef af en toe kraken..
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:05:52 GMT 2
Saluka pakte zijn hand. "Aha, en je hebt me niet eens tegen gehouden?" Ze moest evewn lachen, tot ze weer gekraak hoorde. "Ow man... Je weet dat als de een valt, de andere ook valt he."
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 17:13:47 GMT 2
"Nee, ik vond het ook wel spannend." Zei hij grijnzend. "Maar als jij valt, zorg ik ervoor dat je niet ter pletter valt maar dat ik je opvang.. Goed idee?" Vroeg hij plagend maar hield haar hand wel stevig vast, als ze viel, kon hij meteen ingrijpen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:26:16 GMT 2
Saluka dacht na. "Ja, dat lijk me wel een goed idee." Ze grijnste. "Dus wat is hier allemaal?" Ze keek om zich heen, maar zag vooral stof.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 17:33:21 GMT 2
"Geen idee. Maar als we de zolder nou eens binnen gaan.. Misschien vinden we wel allemaal lijken.." Zei hij plagend maar had eigenlijk géén idee wat er allemaal was. Voorzichtig liep hij naar de deur van de zolder toe.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:42:49 GMT 2
Saluka keek Thobias aan en stak haar tong uit. "Lolbroek. Je bent gemeen tegen mij." Ze liep met hem mee en bleef staan. Tijd dat ze eens wat dapperder deed. Ze stak haar hand uit en duwde de deur open.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 17:51:02 GMT 2
"Ach ik had toch al gezegd dat ik zóóó gemeen was.. Vooral tegen jou..." Zei hij grijnzend en hield zijn toverstok zo dat ze al een klein stukje van de kamer konden zien.. "Durfen we naar binnen?"
|
|