|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 13:40:00 GMT 2
Lewis staarde als in trance naar het bord, waar professor Vector verschillende cijfers op had geschreven, die weer in een verband met elkaar stonden. Hij schudde met zijn hoofd en knipperde een paar keer met zijn ogen, om zichzelf ervan te verzekeren dat hij nog wakker was. "Hé?" zei hij verbaasd in zichzelf en versmalde zijn ogen even. Hij snapte niet wat de som in zijn boek met de som op het bord te maken had, en wou dat eigenlijk nog niet weten. Hij wierp een blik op de antieke klok boven het bord en zag dat ze nog ruim 40 minuten te gaan hadden.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 15:17:35 GMT 2
Scarlett zat verveeld in de les te staren naar het bord. Ze tekende wat poppetjes in haar schrift. Ze had de sommen toch altijd goed. Ze had namelijk totaal geen problemen met voorspellend rekenen. Met een gaap keek ze om zich heen. Bijna iedereen was ingedut. Ze zag een jongen vermoeid naar het bord staren. Scarlett scheurde een stuk papier uit haar schrift en schreef er wat op. Toen gooide ze het propje naar de jongen. zin om boter, kaas en eieren te spelen? stond erop met een smiley erachter.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:41:30 GMT 2
Kyra stapote de les weer in. Ze had zogenaamd haar boeken meoten halen en aangezien twintig minuten zomaar wegblijven strafwerk op kon leveren, kwam ze inderdaad met haar boeken weer binnen. Ze wierp de leraar een verwaande blik toe, draaide hooghartig haar hoofd weg en keek recht in het dromende gezicht van Lewis. Glimlachend nam ze de lege plaats in. Ze zat toch niet naast een interssant iemand in deze les. Ze legde haar boeken op tafel en glimlachte opnieuw naar hem.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:44:14 GMT 2
Lewis knipperde even een paar keer met zijn ogen, om zich ervan te verzekeren dat hij niet droomde en grijnsde dan even. Hij voelde een propje tegen zijn achterhoofd aan komen en keek verbaasd om, las het papiertje even en wierp een blik op Scarlett. Hij snapte het niet. Evenmin als alle cijfers op het bord. Waarom wouden twee meisjes, van zwádderich, nou zo graag contact met hem.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 15:57:44 GMT 2
Scarlett lachte even toen ze Kyra zo laat weer terug zag komen. Typisch Kyra. Ze proestte het helemaal uit toen ze Lewis zo vreemd zag kijken. Was hij niet gewend aan glimlachende meisjes ofzo? Ze vond het wel lollig in ieder geval. Ze had wel zin in een potje boter, kaas en eieren, dus hopelijk was hij niet te erg verbaasd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:04:31 GMT 2
Kyra pakte het briejfe, grinnikte en zette een kruisje rechtboven, voor ze eronder zette: Liefde is een zoveel interssanter spelletje. Vervolgens tekende ze er een knipogende poppetje bij, met pluizige vossenoren. Ze gooide hem voer haar schoduer en grinsde naar Lewis. 'Wat is er met jou opeens? Je heoft me niet zo eng aan te kijken hoor, ik bijt niet.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:08:42 GMT 2
Lewis had even gekeken naar wat Kyra terug schreef maar kon het niet lezen, en haalde zijn schouders op. "Nou ja.. ik" begon hij maar kwam niet helemaal uit zijn woorden, dus zweeg hij maar even. "Ik weet dat je niet bijt" voegde hij er dan aan toe en schreef wat cijfers van het bord over in zijn schrift.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 16:56:03 GMT 2
Scarlett grinnikde. Daar had ze wel gelijk in. Alleen had ze de laatste tijd niet echt leuk aanbod gezien. Nog iemand ontmoet dan? schreef ze op het propje. Ze was wel benieuwd met wie Kyra op het moment wat had. Zelf rommelde ze een beetje aan, maar niet serieus.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:06:58 GMT 2
Kyra sloeg haar boeken open, maar daar bleef het ook wel bij. Ze ving eht briefje op en lachte zacht. Het zit naast me. Prooi voor nu. Opnieuw een knipogend vosje. Ze wierp hem weer naar Scarlet en grinnikte even om Lewis. 'Waarom kijk je dan zo bang? Ik doe je nis hoor, al heb ik wel de neiging die leraar aan te geven. Lessen zo onmogelik meoten wel strafbaar zijn voor de wet.' Ze legde haar hoofd op haar ene arm, en keek ondertussen half naar Lewis.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 17:10:19 GMT 2
Scarlett schoot in de lach toen ze Kyra's briefje las. Lewis? Ze bekeek Lewis even. Hij zag er niet slecht uit, alleen een beetje bang. Het lijkt meer alsof hij ieder moment het in zijn broek kan doen van angst, dan dat hij je gaat zoenen, maar you'll never know. schreef Scarlett. Op de een of andere manier was Scarlett's mening over Lewis nu wel iets gewijzigd. Dat had ze wel vaker als iemand anders intresse toonde in een persoon.
|
|