|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:14:28 GMT 2
Kyra trok haar wenkbrouw op. 'Nou, ik ben gezoend door een jonchie van drie.' Ze schudde haar hoofd en liet zich achterover zakken. 'Nou kom op, jij bent weer, Scar.' Het hidnerde haar dat hij zo weinig ervoor deed.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 20:16:25 GMT 2
''Laat ik eens orgineel doen: waarheid.'' zei Scarlett uitdagend. Ze zou altijd nog kunnen liegen. Niet dat ze zich schaamde voor dingen die ze had gedaan, maar voor het geval dat er een beetje té pittig vraag langs kwam.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 20:23:05 GMT 2
Lewis liet zich weer terugzakken op zijn stoel, keek Kyra aan, nu zonder zijn blik af te wenden of zelfs maar met zijn ogen te knipperen. Nee, hij was er niet echt blij mee dat Kyra zoveel kritiek had op zijn zoenkwaliteiten, maar hij voelde zich redelijk voor paal staan in een overvol klaslokaal.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:25:09 GMT 2
Kyra lachte. 'Oh ik ben erg benieuwd of jij wel de waarheid verteld,' Zei ze tgeen ahar vriendin en beantwoordde Lewis' blik. 'Ja sorry hoor, maar als je me op deze manier een kus geeft... dan is het wel heel duidelijk dat je het met erg veel tegenzin doet.' Ze draaide van hem weg, beledigd.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 20:26:42 GMT 2
''Oh kom op Lewis. Niet iedereen kan zo goed zoenen als Kyra.'' zei Scarlett lachend bij zijn gezicht. Ze glimlachte even lief naar hem en keek toen de klas weer rond. Allemaal slapende mensen, soms een nog half wakker. ''Maar wat voor duister geheim van mij moet ik onthullen van jullie?' vroeg Scarlett glimlachend.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 20:37:39 GMT 2
"laat maar dan" mompelde Lewis onhoorbaar en wierp weer een blik op zijn schrift, en begon de gemiste cijfers over te kalken. Als hij en zíjn zoenkwaliteiten niet gewenst waren, hoefde het van hem ook niet meer. Hij wierp weer een blik op het bord en fronsde zijn wenkbrauwen, en keek dan weer naar Kyra. Hij wou bést nog een keer.. zoenen, maar hij wist niet of het hier wel ging of niet.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 20:41:34 GMT 2
''Lewis doe niet zo saai!'' riep Scarlett uit en trok zijn stoel een eindje naar achteren. ''Kom op Lewis, please, dan mag je een hele gemene vraag stellen ofzo.'' zei Scarlett met een pruillipje en lieve puppy-oogjes. Haar puppy-oogjes waren de beste, dat was haar specialiteit. Er waren maar weinig mensen die naar haar puppy-oogjes konden kijken zonder ook maar een beetje te oooh-en diep van binnen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:45:39 GMT 2
Kyra snoof. 'Alsof je je te goed voelt om mij te zoenen. Echt, de meeste jongens zien eht als een eer of een geneogen en jij doet het alsof je eraan dood zal gaan.' Ze keek nog steeds boos de adnere kant uit. 'Met hoeveel jongens ben je naar bed geweest?' vroeg ze aan Scarlett, zonder haar aan te kijken, om van ahar gezeur af te zijn. Ze ahd geen zin meer in dit spelletje.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 20:50:17 GMT 2
Scarlett grinnikte even. ''Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?'' vroeg Scarlett. Ze was nog jong, dus op het moment nog niet veel, maar het kon in de toekomst nog wel eens oplopen. ''Drie in totaal, sinds mijn zestiende. Voor mijn zestiende wilde ik nog neit naar bed met iemand.'' zei scarlett naar waarheid.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 20:56:56 GMT 2
"Sorry" mompelde Lewis schaapachtig, keek Kyra soort van smekend aan maar besloot dat hij het nu nog niet kon uitleggen. Zoiezo, hij had het nog nooit aan iémand uitgelegd dus kon het nu ook niet. "Sorry" herhaalde hij nog een keer maar zweeg daarna.
|
|