|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:29:43 GMT 2
Lewis was zelf half weer in slaap gevallen maar schoot half overeind en stootte daarbij zijn elleboog tegen de tafel. Met een pijnlijk gezicht wreef hij over zijn arm en keek van Scarlett naar Kyra, maar zei niet zo veel. Hij verwachtte ook wel wat er zou komen, en wist niet of hij daar blij mee moest zijn, maar hij wist wel dat hij toch niks met Kyra kon krijgen. De langste relatie die hij had gehad was drie dagen. Niet dat hij een player was, maar hij kón het gewoon niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:42:18 GMT 2
Kyra lachte. 'Ja, dat durf ik wel,' zei ze en keek twijfelend van Scarlet naar Lewis, toen de klas rond en vervolgens naar Lewis. 'Sorry, ik vrees dat jij de beste keuze bent. Sorry, Scar, maar je bent neit echt mijn tiep,'zei ze emt een grote grijns en plaatse vervolgens een zachte kus op Lewis mond. Ze bleef een paar seconden op die manier en verbrak hem toen pas. 'Jouw beurt weer, vertel,'glimlachte ze naar Lewis, alsof er niks was gebeurd.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 21:11:12 GMT 2
Scarlett schoot in de lach. ''Hoezo ben ik je type niet?'' zei Scarlett semi beledigd, waarnaar ze weer in de lach schoot. Ze maakte even een oeeeew geluidje toen Kyra hem zoende.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 23:32:47 GMT 2
Lewis was nu nog meer in de war dan hij aan het begin van de les was, maar had ook geen pogingen gedaan om Kyra tegen te houden. Verward staarde hij haar aan en knipperde een paar keer om zichzelf er weer zeker van te zijn dat hij nog wakker was, en slikte dan even. "Ik.." begon hij maar kwam niet meer uit zijn woorden, en wierp een blik op Scarlett. Hij volgde het spel ook niet meer.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:50:13 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Kom op, het is jouw beurt, doen durven, of e waarheid?' Ze glimalchte naar hem. Jammer dat hij de zoen neit ahd beantwoord, maar er was nog meer dan genoeg tijd. Ze knipoogde naar Scarlet en grijnsde.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 23:52:38 GMT 2
"ik eh-" bracht hij verward uit en probeerde nog normaal nederlands te blijven spreken. "Durven?" zei hij uiteindelijk verward, aangezien dat het eerste woord was wat in hem op kwam.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 18:31:18 GMT 2
Scarlett zat onder tussen het enorm uit te proesten. Lewis keek alsof hij net uit een ei was gekropen, zo verward was hij. En volgens mij had hij op het moment geen flauw idee waar hij het over had. Scarlett keek Kyra lachend aan. Het was echt een typische Kyra actie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 19:01:51 GMT 2
Kyra lachte en wierp een blik op Scarlett. Let maar eens op. 'Durf je bij mij hetzelfde te doen als ik bij jou deed?' vropeg ze liefjes, met een speelse twinkeling.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 19:25:57 GMT 2
Lewis was even stil en zweeg, keek Kyra aan en fronsde zijn wenkbrauwen, en wierp dan een blik op Scarlett die het allemaal vrij vermakelijk vond. Hij keek even opzij naar professor Vector die nog steeds vreemde cijfers op het bord kalkte, maar wist dat die te druk bezig was om zich om zijn leerlingen te bekommeren. "Oke.." zei hij langzaam, keek Kyra aan met een utidrukking die tussen verwaring, en (wan)hoop. Hij boog zich voorzichtig naar voren, alsof hij bang was dat hij Kyra een kopstoot of zoiets dergelijks zou geven, en plaatste voorzichtig zijn lippen op de hare, maar hield zijn mond desondanks dicht.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 19:59:50 GMT 2
Scarlett barstte nu helemaal in een woehoeoeoeoeoe! geluid los, terwijl ze ondertussen luid grinnikte. Ze keek even om zich heen, maar bijna niemand had door dat Lewis en Kyra zaten te zoenen hier. Ze waren allemaal nog half of helemaal ingedut. Ze grinnikte even toen ze een snurk een eindje verderop hoorde.
|
|