|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 18:00:37 GMT 2
''Oké..uhm..'' Sarlett dacht even na. ''Doen dan maar.'' zei ze uiteindelijk. Ze deed bijna wel alles en waarheid was niet echt veilig voor haar. ''Kom maar op!'' zei ze. Wat het ook was, het zou waarschijnlijk toch niet erg genoeg zijn.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 18:40:49 GMT 2
"Uhm.." zei Lewis langzaam en keek hulpeloos naar Kyra. Zelf had hij niet echt een goed idee. "Je gooit een krijtje tegen Vector aan?" opperde hij dan en grijnsde even schaapachtig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:42:18 GMT 2
Kyra lachte. 'Dat kan beter.' Ze pakte een gummetje, veranderde die in een ballon emt slijm en reikte die aan Scarlet aan. 'Gooi deze maar tegen hem aan.' Ze keek opnieuw naar Lewis. 'Oh, echt niemand? Maar ze is wel aardig. He wat jamemr, dan val ik af, hey, Scar? Ik bedoel, als eht om mij ging ahd hij wel sexy gezegd.' Ze rekte zich uit en toonde daarmee alle vormen van haar lichaam.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 18:43:32 GMT 2
''Oké.'' zei Scarlett makkelijk. Dat zou ze normaal ook wel eens doen. Ze pakte een krijtje en mikte op Vector. Het krijtje kwam op Vector's rug terecht en er zat nu een witte vlek. ''Dat was makkelijk.'' zei scarlett lachend. Ze keek even naar de witte vlek. Wel mooi gemikt opzich dacht ze
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 18:50:49 GMT 2
Lewis wierp even een blik op Kyra's lichaam maar keek daarna eigenlijk weer strak voor zich uit. Hij ahd besloten dat hij niet zo was als andere jongens, want misschien vond Kyra het helemaal niet leuk (dat betwijfel ik xD). Hij trok een raar gezicht bij het zien van de slijmbal en grinnikte. Dat was wel heel vies.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:54:05 GMT 2
(*pokes* was al geen krijtje meer ) Kyra lachte. 'Ja, dat kan ik ook. Nou goed, Scar, jouw beurt. Vraag maar raak, ik durf alles en bij waarheid leig ik waarschijnlijk toch.' Ze grijnsde breed en keke naar Lewis. Keek hij nou opzettelijk weg?
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 18:56:58 GMT 2
Scarlett pakte het gore ding aan en gooide die er ook nog achteraan. Vector keek snel om maar Scarlett deed net alsof ze niks had gedaan. Ondertussen plakte het soort van gummetje aan de rug van vector. ''Oké Sexy Kyra, doen, durven of de waarheid?'' vroeg ze aan Kyra met een glimlach.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:05:27 GMT 2
Lewis staarde even diep geconcentreerd naar het ranzige jasje van Vector en keek dan weer naar Kyra. "Je mág niet vals spelen" zei hij grinnikend en ging even met zijn hand door zijn haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:14:47 GMT 2
Kyra alchte en knipoogde naar hem. 'Ik mag alles.' Vervolgens richtte ze zich tot Scarlett. 'Aangezien ik er neit van hou dat mensen me commanderen en ik toch alles durf, kies ik voor durf. Vraag maar raak, je zal nooit een nee horen.' Ze glimlachte en verwachtte wel half wat er zou komen. Eigenlijk vond ze dat neit erg.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 19:17:00 GMT 2
''Ja Kyra! Je mag niet valsspelen.'' herhaalde scarlett. ''Oké, durf dus. Uhm...''Scarlett deed net alsof ze nadacht. Ze had de opdracht al lang bedacht. ''Durf jij iemand hier nu een zoen te geven?' zei Scarlett met een gemeen lachje. De enige jongen die nu wakker was en in de buurt was Lewis.
|
|