|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 23:43:10 GMT 2
Kyra keek naar hem op en glimalchte toen. 'Je hebt geluk dat je te lief bent om boos op te blijven.' Ze gaf hem opnieuw een kus op zijn mond, deze keer lief, in plaats van verleidelijk. VErvolgens wendde ze zich tot Scarlett. 'Netjes hoor. Ik vind eht erg meevallen. Maar, hoe oud ben je dan? Je was toch ook zestien, of ben ik nou in de war?' Ze was blij dat de vraag neit aan haar was gesteld.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 29, 2008 19:59:45 GMT 2
''Ja net, dus ik heb sinds die tijd 3 keer gedaan, nou in ieder geval met 3 verschillende personen.'' zei Scarlett lachen. Ze kon zich haar zestiende verjaardag nog goed herinneren. Het was echt een flink feestje geweest. Ze was ontzettend dronken geweest en de volgende dag als zestienjarig opgestaan met een enorme kater. Maar het was wel het waard geweest.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 29, 2008 20:28:40 GMT 2
Lewis durfde weer opgelucht adem te halen, glimlachtte even maar ging weer verder met het overschrijven van de dingen op het bord. Hij vroeg zich af hoe lang het nog zou duren voordat professor Vector had gemerkt dat vrijwel zijn hele klas niet meer luisterde en sliep, of spelletjes deed en tafels groen toverde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 23:57:07 GMT 2
Kyra lachte. 'Nou, dan ga ik maar niks zeggen. Zelfs ik ben neit zo fout, om te vinden dat ik zestien meot zijn om het te doen en eht meteen die ancht te doen...' Ze alchte en bekeek opnieuw het gekrabbel oop het bord. Ze zuchtte en liet zich richting Lewis over de tafel glijden, waar ze heel poerongeluk zijn ganzenveer mee op de grond gooide. 'Oh sorry, heb ik je gestoord tijden saai zijn?' Vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 30, 2008 16:19:12 GMT 2
Scarlett lachte. ''Het was ook niet echt mijn idee, maar meer een soort van eed aan mijn vader. Alleen kan hij het niet controleren, omdat hij in Peru zit. Maar in ieder geval had ik ook niet zo zin om tienermoeder te zijn. Als ik nu zwanger wordt, ben ik maar half tienermoeder.'' zei Scarlett met een grote glimlach. Ze vond dat ze opzich wel verstandig was geweest door het tot haar zestiende niet te doen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 30, 2008 16:21:59 GMT 2
Lewis keek verbaasd op naar Kyra, krastte nog wat door op het perkament en grijnsde even kort. "Mwah, ik ben even aan het overschrijven.. wat Vector had geschreven..". Hij glimlachtte even kort.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 16:52:19 GMT 2
Kyra lachte en aaide hem over zijn hoofd, gaf hem opnieuw een kus op zijn mond en draaide zich weer om naar Scarlett. 'Als ik jou was, zou ik gewoon zorgen dat ik het veilig deed, zodat je niet zwanger raakt. Nu ik het zeg, dat is ook precies zoals ik het doe.' Ze grinnikte. Zij had geen eed gezworen en was ook neit van plan te bekenne dat ze net vijftien was toen ze werd ontmaagd.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 30, 2008 17:11:23 GMT 2
''Oké mama Kyra.'' lachte Scarlett. Als ze het deed, deed ze het ook wel veilig, maar je weet maar nooit... Ze keek even naar het bord en keek toen snel weer een andere kant op. Veel te saai. ''Kyra, durf jij te zeggen met hoeveel mensen je al naar bed bent geweest?'' vroeg Scarlett. Ze was wel eens benieuwd. Waarschijnlijk al meer dan zij.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 8:23:20 GMT 2
Lewis was een beetje in de war gebracht door Kyra, en nu al helemaal door het onderwerp waar het over ging. Dus besloot hij gewoon mee te luisteren maar geen commentaar te geven. Dat commentaar zou dan toch nergens op slaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 19:17:39 GMT 2
Kyra alchte. 'Dat gata je helemala niks aan. Het valt trouwens wel mee, aangezien het aantal over twee jaar tijd is verdeeld. Het aantal gat je neit aan. Als ik al die jogenns moet geloven, twintig of dertig, maar dat is echt overdreven.' Ze had er een stuk of zeven gehad, drie emt wie ze een sorot van relatie ahd, en vier losse scharrels.
|
|