|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:15:05 GMT 2
Lewis zweeg en fronsde zijn wenkbrauwen, alsof hij heel diep nadacht, en grininkte dan en wierp een blik op professor Vector. "Kijk ik bang?" zei hij dan uiteindelijk en keek Kyra verbaasd aan, aangezien hij zelf niet echt het gevoel had dat hij bang was. Meer verbaasd. Hij klakte even met zijn tong en sloeg een pagina van het boek om.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:18:13 GMT 2
Misschien kus ik hem wel, schreef ze vrolijk terug. Ze wierp hem weer weg en glimlachte naar LEwis. 'Nee, nu neit meer. Daarnet wel. lsof ik een monster ben ofzo. ben ik neit. GEwoon een lief onschuldig meisje dat hoopte op meer gezelligheid in deze les. Kan jij die geven?' Ze glimalchte opnieuw. Hij was schattig als hij in de war was.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 17:20:40 GMT 2
Scarlett schoof ook wat meer naar voren en antwoorde voor Kyra. ''Een beetje.'' en ze grinnikte even. Hij leek in ieder geval niet echt op zijn gemak. Scarlett tekende nog wat half in haar schrift, terwijl ze Lewis en Kyra in de gaten hield. Toen richtte ze zich op Lewis en Kyra. ''Zullen we iets leukers dan dit gaan doen. Wie is er in voor doen, durven of de waarheid?'' Dit kon nog leuk worden, als Kyra echt van plan was Lewis te versieren.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:24:58 GMT 2
Lewis haalde zijn schouders op en dacht even na. Of hij dat kon, dat wist hij niet precies. Hij schoof zijn stoel zo dat hij Kyra en Scarlett kon zien en wierp nog even een blik op professor Vector, maar besloot dat dit toch interessanter was dan de wiskundige sommen op het bord. "Ik vind het best" zei hij rustig en keek Scarlett en Kyra aan. Hij had niet echt door dat Kyra hem aan het versieren was, of zoiets dergelijks, maar daar was hij altijd nog al sloom in.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 17:29:02 GMT 2
Scarlett probeerde haar lachen in te houden bij de opmerkingen van Kyra. Onschuldig, de grapjas. Ze las het briefje snel en glimalchte naar Kyra. Ze schoof even wat op, zodat ze wat beter met Kyra en Lewis kon praten. ''Oké, Kyra als jij nou begint met iemand vragen.'' ze wist al helemaal wie Kyra dan zou vragen en dat was ook precies Scarlett's bedoeling erachter.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:37:42 GMT 2
Kyra lachte. 'Oh gaan we dit doen? Ps maar op, ik durf alles en de waarheid.. ja wens maar dat ik ide vertel. Okey, vertel eens Lewei, don, durven of de waarheid?' Ze grijnsde naar Scarlet. Heel slim Ze legde opnieuw haar hoofd op haar hand en keek ditmaal geintersseerd naar Lewis.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:42:24 GMT 2
Lewis was redelijk verbaasd dat hij als eerste werd gekozen en dacht even na. "Ehm.. doe maar waarheid" zei hij dan uiteindelijk en glimlachtte even, hij wist niet echt wat hij anders moest doen. Hij was zoiezo niet echt een 'doe' mens.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 17:42:39 GMT 2
(ik dacht even dat ze haar hand weer op haar hoofd legde, dat zou briek zijn geweest! Hahahaah!) Scarlett keek Lewis geïnteresseerd aan. Ze leunde op haar hand. ''Durf je durf of doen te doen? Of ben je wel echt bang?'' vroeg ze een beetje pestend. Ze keek Kyra even aan met een hoofd van: kat in het bakkie. Ze wachtte af tot Lewis zijn keuze maakte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:49:05 GMT 2
Kyra keek hem even vraged aan. 'Is er een meisje die je op het oog hebt? Je hoeft haar naam niet te noemen, enkel haar goeie eigenschappen te noemen.' Ze keek naar Scarlet. Ze hoefde geen durf voor hem, als zij een durf kreeg zou ze eht wel doen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:57:57 GMT 2
"niemand..?" zei Lewis langzaam en grijnsde even, maar de gedachte aan Jade kwam wel in zijn hoofd op. Hij wierp een blik op Kyra en merkte dat die eigenlijk ook wel aardig was. "Ze is aardig" besloot hij toen en keek tevreden voor zich uit. Dat gold eigenlijk voor Jade én Kyra. "Oke.. wie nu?". Hij wierp een blik op Scarlett "Jij?"
|
|