|
Post by melien on Jan 15, 2008 23:16:32 GMT 2
Mara moest lachen en had de spin nog niet eens gezien. "Nou, eigenlijk zei ik: it's a plan.. Maar je kan me nog best goed imiteren ook." zei ze grijnzend. Ze volgde zijn hand met haar blik. "Ach, we hebben bezoek." zei ze toen ze het spinnetje zag.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 20, 2008 22:05:47 GMT 2
"Je wilt geen spinnenweb in je hoofd hoor" zei Thomas waarschuwend, glimlachtte even en pakte het spinnetje voorzichtig vast en zette het ergens op een trapleuning neer. Hij keek even rond in het krijsende krot en knikte even. "Nou zeg.. sfeervol, vind je niet?". Ook al zaten er nu geen spoken.. of iets dergelijks, het was nou niet bepaald.. aangenaam ingericht.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 10:23:54 GMT 2
"Nee dat wil ik inderdaad niet." zei Mara lachend. Ze keek naar het spinnetje. Lekker vriendloos.. "Nou... Niet echt. Maar daar kan toch wel wat aangedaan worden?" beantwoordde ze Thomas' vraag. Haar gedachten waren nog bij het meer, en bij haar zusje dat van school zou gaan. Maar nu wilde ze haar gedachten toch alleen maar bij Thomas houden eigenlijk.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 21, 2008 19:21:22 GMT 2
"Eigenlijk.. moet iemand hier gewoon een goed feest geven" zei Thomas uiteindelijk na lang stil te zijn geweest en keek Mara grijnzend aan. "Ik bedoel.. dan ruimt iemand het hier ook weer een keer op. Dat het leuk word"
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 19:27:22 GMT 2
Mara trok een vies gezicht. "Getsie opruimen. Waar heb je dan je toverstok voor?" zei ze. Ze keek hem vragend aan. Alhoewel.. Een feestje is niet eens zo'n heel slecht idee... Ze draaide een rondje en bekeek de ruimte. "Nou, groot genoeg voor een feest is het..." zei ze bedenkelijk.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 18:08:56 GMT 2
"Dan moeten we wel een thema hebben.." zei Thomas en trok een vreemd gezicht, en glimlachtte dan. "Themafeestjes zijn niet echt mijn sterkste punten' voegde hij er dan aan toe en keek om zich heen. Het was vrij.. gammel, maar de ruimte was groot genoeg.
|
|
|
Post by melien on Jan 22, 2008 18:13:51 GMT 2
(we kunnen hun verjaardagen samen vieren ergens in de lente aangezien er nog een black & white party aankomt ) Mara dacht na. "Moet er per see een thema zijn?" vroeg ze bedenkelijk. Ze keek Thomas aan maar zag hem neit echt. Ze staarde meer in de verte op zoek naar een thema. Maar ze kon er zo gauw geen bedenken.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 19:09:53 GMT 2
"Je kan ook een thema loos feest hebben, is mogelijk" zei Thomas en keek Mara aan, en sloeg dan uit een vreemde opwelling zijn armen voorzichtig om haar heen. "Het stinkt hier he.. naar oud" mompelde hij, meer in zichzelf. Zo rook zijn ouderlijk huis ook.
|
|
|
Post by melien on Jan 22, 2008 19:47:28 GMT 2
"Ik weet al een leuk thema." zei Mara lachend. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Jij. En het feest is voor ons tweeën." voegde ze er lachend aantoe. Ze gaf hem een zacht kusje voordat ze hem weer aankeek.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 22:42:25 GMT 2
"Ik?" zei Thomas verbaasd, op een toon alsof hij nooit had verwacht dat hij een leuk thema zou zijn. Hij glimlachtte even en keek Mara grijnzend aan "Volgens mij komt er dan niemand hoor" waarschuwde hij dan en grijnsde even kort.
|
|