|
Post by melien on Jan 27, 2008 17:06:39 GMT 2
"Nee hoor. Daarom staat er een bed." zei Mara grijnzend. Ze deed enkele stappen vooruit, maar bleef al meteen staan aangezien de vloer gevaarlijk kraakte. Voorzichtig zette ze nog een paar stappen totdat ze midden in de kamer stond. Ze keek om zich heen maar zag niet echt iets benoemenswaardigs.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 31, 2008 18:05:57 GMT 2
"Niet echt veilig hier" merkte Thomas droog op, grinnikte en liep voorzichtig naar het bed en ging erop zitten. Het maakte een onheilspellend krakend geluid, waardoor hij de neiging had om op te springen en weg te rennen, maar tot nu toe ging alles goed.
|
|
|
Post by melien on Jan 31, 2008 18:37:07 GMT 2
Mara had zin om naar hem toe te rennen en op het bed te springen. MAar dat leek haar niet zo'n heel goed plan. In plaats daarvan liep ze voorzichtig naar hem toe en bleef voor hem staan. "Veilig niet. Maar wel rustig." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 8:20:09 GMT 2
"Ja he, en stoffig"voegde Thomas er nog aan toe en klopte op het bed, zodat Mara er kon gaan zitten. Niet dat hij wist of het bed het dan zou houden, maar daar zouden ze dan wel weer achter komen.
|
|
|
Post by melien on Feb 2, 2008 10:57:48 GMT 2
"Ja, maar dat maakt niet uit. Het is overal wel stoffig. De vraag is alleen of je het ziet." zei ze met een grijns. Ze had geen zin om op het bed te gaan zitten. In plaats daarvan ging ze maar op Thomas' schoot zitten. Voorzichtig, aangezien het er allemaal wel erg gammel uit zag.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 5, 2008 9:36:04 GMT 2
Thomas glimlachtte en leunde met zijn hoofd tegen Maras rug, en had zijn armen om haar heen geslagen. "Misschien moeten we dit huisje maar aan Draconic en Rachanna cadeau geven, als huwelijksgeschenk". Vervolgens was hij stil. Hij had het er eigenlijk niet echt met Mara over gehad, over het feit dat Draconic en Rachanna, die hun vrienden waren, zouden gaan trouwen.
|
|
|
Post by melien on Feb 5, 2008 13:47:55 GMT 2
Mara was even vergeten dat Draconic en Rachanna verloofd waren. "Oja, die twee zijn verloofd." zei ze lachend. Ze draaide haar hoofd om in een poging om Thomas aan te kijken. "Zou wel kunnen... maar er zal toch heus wel iemand zijn waar dit huis aan toebehoort?"
|
|
|
Post by Krista - on Feb 8, 2008 8:21:12 GMT 2
"Volgens mij is die.. al lang.. dood" zei Thomas subtiel en grijnsde even, en keek om zich heen. "En daarbij, ik kan me niet echt voorstellen dat als iemand dit huis heeft gekocht, hij niet meteen wilt verhuizen"
|
|
|
Post by melien on Feb 8, 2008 21:28:35 GMT 2
Mara's gezicht vertrok even bij het woord dood, maar dat was al snel niet meer zo. "Daar heb je een goed punt. Maar als niemand hier zou willen wonen.... wat zouden Rachanna en Draco er dan mee opschieten?" zei Mara bedenkelijk. Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 9, 2008 15:21:40 GMT 2
"Ja, nee.. laat maar" brabbelde Thomas en grijnsde even, en wreef over zijn voorhoofd. Hij wist dat hij onzin aan het uitkramen was, en was ook niet helemaal zeker hoe dat kwam. Dat het zo was, was een feit. "Ik snap mezelf niet meer" gaf hij toe en glimlachtte even flauwtjes.
|
|