|
Post by melien on Jan 24, 2008 19:52:34 GMT 2
Mara keek hem even niet-begrijpend aan. "Uhm.. Je weet dat ik zei dat het dan alleen voor ons twee is hea?" zei ze vragend. Ze keek hem aan, ze had weer eens 1 van haar hoog-blonde momenten. Rustig wachtte ze op antwoord.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 20:13:17 GMT 2
"Ja..? Oo ja" zei Thomas en grinnikte even, en trok een onschuldig gezicht. "ik ben een beetje afwezig, sorry". Hij keek even om zich heen en keek haar dan uitdagend aan "Gaan we kijken wat er in de volgende kamer zit?"
|
|
|
Post by melien on Jan 25, 2008 20:22:35 GMT 2
"Je mag niet afwezig zijn!" zei ze ontzet. Maar eigenlijk vond ze het alleen maar grappig. Ze gaf hem gauw een kus. "Durven we dat wel?" vroeg ze lachend. Maar ze knikte wel ja. Ze was wel nieuwsgierig naar wat er verder nog allemaal in de ruimtes was.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 11:52:58 GMT 2
"Ja, dat durven we" zei Thomas grinnikend en sloeg zijn arm om Mara heen. "Ik ben er toch". Hij glimlachtte vrolijk en keek om zich heen. Misschien lag er in de volgende kamer een lijk, misschien niet, maar hij vond het hier zoiezo wel leuk met Mara.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 12:22:04 GMT 2
Mara sloeg haar armen om hem heen en gaf hem een knuffel. "Klopt. Met jou durf ik alles." zei ze met een grijns. Ze dacht even na. "Ok, bijna alles." zei ze grinnikend. Er waren heus wel dingen die ze nooit van haar leven zou doen. Zoals tegen Voldemort vechten.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:42:27 GMT 2
"Weet ik" zei Thomas en glimlachtte, en sloeg zijn armen ook om Mara heen. "Je word heel dapper van mij he. Positieve energie". Hij niesde even toen een enorme stofwolk zijn neus binnendrong en keek om zich heen. "Niet echt een goede plek voor iemand met astma"
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 15:51:15 GMT 2
"Nou ja, eerder mijn persoonlijke beschermengel." zei ze met een grijns. Ze gaf hem een kus. "Kom, laten we gaan uitzoeken wat hier nog meer is." zei ze met een grijns. Ze pakte zijn hand en trok hem voorzichtig mee naar de deur die naar de volgende kamer zou leiden.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:57:34 GMT 2
"Dat kan ook" zei Thomas, met een beetje betraande ogen van de niesaanval. Hij duwde de deur voorzichtig open, alsof hij bang was dat het huis anders in elkaar zou storten. Zo zag het er eigenlijk wel uit.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 16:00:05 GMT 2
"Dat kan niet alleen, het is ook zei." zei MAra glimlachend. Ze had geen flauw idee wat er in de volgende ruimte was, maar ze vond het idee dat het een onstabiel gebouw was en dat je zo door de vloer zou kunnen zakken veel enger.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:48:25 GMT 2
Thomas sloeg zijn arm om Mara heen toen hij merkte dat ze het ook niet echt een stabiele vloer was en zag een bed staan, bekleed met een roze/rood laken, wat onder het stof zat. "Volgens mij is dit de slaapkamer" zei hij, meer in zichzelf en keek om zich heen.
|
|