|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 15:23:34 GMT 2
'Je hebt geen idee,'gromde hij en beet zachtjes in haar nek. 'je ebnt een natuurtalent. Ik hoop dta je je nieuw vervorven kunnen niet op iemand anders dan mij gaat gebruiken, want dat kan ik niet aan.' Hij wachtte op de uitnodiging.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 15:31:35 GMT 2
Carmen sloot haar ogen een klein beetje. "Jij bent toch mijn verloofde? Denk je nou echt dat ik iets met iemand anders zou doen." Ze gaf hem een kus. "You're my one and only."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 23:57:49 GMT 2
'Dan hoop ik, dat jij dit even graag wil als ik,'zei hij zacht en plaatste zijn lippen op de hare, voor hij naar binnen trad. Sinds ze aan de pil was (neem aan van wel inmidels?(A)) maakte hij zich gee zorgen meer om condooms. Hij had zich laten testen en was clean. Het warme en natte genot van haar lichaam deed hem rillen en de nauwheid hem kreunen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 0:12:35 GMT 2
((Jup )) Carmen knijkte en kneep haar ogen toen hij naar binnen ging. Ze kreunde zacht en spande haar zieligen ongecontroleerd even aan. Het was al weeer even geleden en ze kreeg weer het gevoel dat het de eerste keer was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:35:56 GMT 2
Miquel zoende haar en agf haar kusjes overal, om haar te kalmeren.Hij deed het zachtjes aan, zoals elke keer in eht begin. Pas als ze mee zou doen, even fanatiek als hijzelf, dan pas zou hij zich laten gaan. Inhouden was moeilijk, maar hij deed alles voor haar. Traag bewoog hij in en uit, geneiten van elke beweging.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:48:16 GMT 2
Miquels bedoeling werkte en Carmen ontspande haar spieren weer een beetje. Ze opende haar ogen en keek hem met vlammende ogen aan. Ze probeerde een beetje mee te bewegen, langzaam en nog niet geheel gelijk met miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:50:43 GMT 2
Miquel kreunde en deed er alles aan om niet al te komen. Zij was er nog neit, nog lang niet en dat hinderde hem. Hij mocht... niet.... Rillend verloor hij wat zelfbeheersing en zijn stoten werden kraachtiger. Zijn kusjes werden zachte beten. Zij handen vonden haar borsten en masseerden die zacht. Zijn lichaam spande zich aan. Hij kreunde, terwijl hij er alles aandeed o het tegen te houden.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:02:59 GMT 2
Carmen rilde. "Nog even volhouden." FLuisterde ze en merkte dat ze gelijk met hem ging. En dat hielp wel. Ze drukte haar kaken op elkaar en kneep haar ogen dicht. "TOe." Kruende ze nauwelijks verstaanbaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:05:31 GMT 2
Miquel rilde opnieuw, maar hield zich in. Zwaarder en dieper stootte hij, kreunend bij elke keer dat hij in haar verdween. Zo diep mogelijk naar binnen. HIj rilde, beet haar opnieuw in haar nek en gromde van genot.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:14:50 GMT 2
Terwijl ze steeds verder kwam wenstew ze eigenlijk steeds meer dat dit niet hoefte te stoppen. Ze genoot van Miquel en alles wat hij deed. Langzaam, steeds dichterbij. "Bijna." Hoorde ze een stem zeggen die ze niets de hare herkende.
|
|