|
Post by greenlightning on Sept 25, 2007 13:59:53 GMT 2
Miquel lachte. 'Geen zorgen, Carmen mijn roosje, dit was het eerste en laatste drankje voor vandaag. Sommige dinegn moet je alleen neit in een keer achterover slaan en daarna meteen opstaan.' Hij knipoogde, sleogt een arm om haar heen en zoende haar voorhoofd. 'Je hebt je echt goed gehouden. Ik ben trots op je! Nu word het alleen maar leuekr. Michael is gewoon in een pestbui, heeft hij weleens, maar volgens mij mag hij je wel. Laten we alleen hopen dat Junior zijn kop kan houden.' De gedachte aan zijn broer deed hem grimassen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 14:58:35 GMT 2
Carmen hield haar hoofd een beetje schuin. "Junior? Owja, je had een grote familie." Ze legde haar hoofd zacht tegen zijn wang. "Laat me alsjeblieft niet alleen hier ergens. Ik ben bang straks nog weggeblazen te worden door die enge vrouw."
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 25, 2007 17:48:04 GMT 2
Miquel brulde het uit van het lachen. 'Nee, ik laat je hier absoluut neit alleen. Je zou het neit zeggen, maar Junior is mijn oudste broer. Hij heet Myco Junior, maar hij haat het als ik hem Junior noem, dus vandaar.' Met een grote grijns wenkte hij Carmen en ging haar voor richting de slaapvertrekken. Hij liep meteen Tyra's kamer binnen. Haar kamer was vijfhoekig, zalmkleurig met bruin en bezaaid met kleding. Hij tikte met zijn toverstok op een duer en er schoten vijf rekken met jurken uit. 'Dit zijn alleen een paar alle daagse jurken die ze heeft. Ze is echt geobsedeerd...'
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 17:50:59 GMT 2
Carmen grinnikte zacht. "Je weet dat ik niet goed ben met kleren. Kies jij maar iets voor me uit." Ze keek hem een beetje plagend aan. "Zou ze het echt niet erg vnden?"
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 25, 2007 18:12:08 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Natuurlijk niet. Ehm.. eens zien. Wat voor soort wil je? Ik geloof dat jullie wel dezelfde maat hebben. Gelukkig is niet een van jullie dik of heel lang ofzo.' Hij snuffelde tussen de jurken en rook de bekende geur van zijn tweeling zus. 'Wil je blauw, rood, groen, roze, paars.... geel?' Hij snapte niks van jurken. hij pakte er een met een band om denek, maar begreep niet wat nou voor achter, boven of onder was.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 18:17:01 GMT 2
Carmen dacht even na. "Hm... Rood? Net zoals het gala." Ze grinnikte en stopte de jurk met de voorkant naar Miquel toe in zijn hand. "Zo moet hij." Lachtte ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 25, 2007 18:25:12 GMT 2
'Nou, neem deze dan maar,'mompelde hij, en gaf hem aan haar. Terwijl hij de jurk bekeek vroeg hij zch af hoe het zou staan. Z was prachtg geweest op het gala. Waarom droeg ze niet wat vaker jurken?
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 18:28:29 GMT 2
"Is goed." Zei ze grinnikent en pakte de jurk aan. Ze streelde even over de stof en keek Miquel toen weer aan. "Waar kan ik me omkleden?" Ze bedacht zich ineens dat hij haar toch al helemaal zonder kleren had gezien en grinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 25, 2007 18:38:39 GMT 2
Miquel trok zijn wenkbrauw op en lachte met haar mee. 'wat dacht je van in mijn kamer? Ik moet daar toch mijn eigen kelren gaan uitzoeken. Dan zie je eht meteen. Oh, schrik niet, ik ben er niet meer geweest, sinds vorig jaar, dus er hangen wat... verkeerde dignen ana de muur.' Hij doelde op de posters van naakte en halfnaakte vrouwen die zijn muren sierden. Ze bewogen, zoals alle tovernaars foto;s. Nu Miquel zjn kamer in stapte, waren ze opeens lang neit meer zo leuk. Hoe goed ze ook hun best deden, ze waren gewoon niet zo mooi als Carmen. Met een onverschillig gebaar van zijn toverstok scheurde hij alle posters van de muur af. Het was maar goed dat de postermeisjes alleen maar geluidloos konden gillen.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 25, 2007 18:57:28 GMT 2
Carmen grinnikte. Toen hij klaar was met zijn ikamer te 'verbouwen', gaf ze hem een kus. "Het kan me gestolen worden wat er allemaal op en in je kamer te vinden is." Ze deed een stapje van Miquel weg en deed haar shirt uit. Het verbaaste haar wel een beetje met hoeveel gemak ze het deed. Sinds die avond voelde ze zich veel gemakkelijker bij Miquel.
|
|