|
Post by \\ Jess' on Jan 24, 2008 20:57:38 GMT 2
Teresia kwam iets van hem los en keek hem aan. ze veegde haar gezicht zachtjes af. "bedankt dat je er bent voor me" zei ze met een trillende stem. Ze ging met een hand over zijn gezicht. Daarna drukte zee zich weer tegen hem aan en haalde diep adem.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 22:20:20 GMT 2
William legde zijn hand op haar hoofd en zo tussen haar haren. "Terees, je moet weten dat ik er altijd voor je zal zijn. Ik wil met je lachen en met je huilen, zoals ze dat zeggen. Ik wou dat ik het in mijn eigen woorden kon zeggen, maar dat kan ik niet."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 25, 2008 16:06:09 GMT 2
Ze grijnsde zwakjes. "Ik hou van je" Snikte ze. Ze haalde heel diep adem en keek hem weer aan. "Zing het dan, dat kan je" Flusiterde ze haast. Ze veegde haar tranen weg en voelde zich een stuk opgelucht. Ze keek hem aan en knipperde met haar ogen die erg rood waren door het huilen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 16:29:40 GMT 2
"Ik hou ook van jou." Hij gaf haar een kus en liet zijn voorhoofd toen tegen haar voorhoofd rusten. "Ik ga nu niet zingen, want dat zouden dan loze woorden zijn. ALs ik voor jou iets zing, moet het wat betekenen. Dan moeten de woorden alles kunnen geschrijven... En al wat ik voor jou zing, moet van mij komen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 25, 2008 16:34:50 GMT 2
Ze haalde diep adem en rilde zachtjes. "Het maakt niet uit, het maakt me rustig. Het moet niet alleen van jou komen, als je maar zingt. Want ik weet dat je dat vor mij doet" Ze grijnsde heel licht en verzette haar benen iets.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 16:50:12 GMT 2
William glimlachte liefdevol naar haar en knikte toen. "Vooruit, omdat jij het bent." Hij sloeg zijn armen beter om haar heen en keek even naar het water terwijl hij naar een liedje zocht. "Wishing on a shooting star, the dreams alone get you far. Cant deny your feeling anymore. the world is waiting right outside your door." Hij keek haar aan en glimlachte. "What are you waiting for?" Zong hij nog een zinnetje. Het was natuurlijk niet het hele nummer, maar alleen het eerste couplet van een nummer van hem lang geleden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 25, 2008 19:49:45 GMT 2
Ze luisterde aandachtig. Het was mooi, ze werd zo rustig en blij van zijn stem. Net of er op dat moment niks kapot kon gaan. Ze stapte iets achteruit en keek hem aan. "Het is prachtig, zing door" ze blee fhem aankijken en grijnsde. Ze veegde haar betraande gezicht af.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 23:58:39 GMT 2
WIlliam lachte zacht, maar deed wat ze vroeg. Maar in plaats van het refreind hard en spetterend te laten klinken zoals hij het geschreven had, hield hij het nu zacht en warm.
"come on heres your chance dont let it slip right through your hands are you ready for the ride of your life your dreams arive on the wind just reach out and pull them in get ready for the ride of your life the ride of your life
in your heart you know what you must do you only got yourself to answer to dont let fear of falling hold you down your spirts flying high above the clouds."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 27, 2008 16:19:37 GMT 2
Ze luisterde en grijnsde. "Ik zal het proberen" Zei ze toen hij klaar was. Ze ging zachtjes over zijn gezicht heen. "Zet het op een bandje, dan hoef ik je ook niet te missen als je er niet bent" Ze grinnikte. "Je stem is echt prachtig Will" Ze keek naar beneden. "Ik zou haast jaloers worden" Grinnikte ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:11:27 GMT 2
William lachte. "Mijn stem is van jou zolang wij samen zijn, dus je hoeft nergens jaloers op te zijn. En ik zal er zijn als je me nodig heb en ik zing waarneer je dat wilt."
|
|