|
Post by \\ Jess' on Jan 28, 2008 16:33:18 GMT 2
Ze knikte. "Dan hoop ik nog lang samen te zijn" Ze grijnsde lichtjes. Ze sloeg haar armen beter om hem heen en drukte weer zacht haar lippen op de zijne. Want het voelde gewoon te goed om niet te doen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 18:42:52 GMT 2
William besloot te anderen zodra zijn lippen vrij waren. Hij beantwoorde haar kus en trok haar tegen zich aan. "Ik wil nooit meer iemand anders aan mijn zij dan jou." Antwoorde hij en glimlachte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 28, 2008 21:52:01 GMT 2
Ze had even niks anders nodig dan hem. Toen hij weer begon tepraten antwoorde ze sloom. "Dat neem ik aan van wel" Ze sloot haar ogen even en grijnsde. "Ik zou ook altijd voor jou hier zijn, in je hart, in je ziel. In je hoofd. Overal" Ze keek hem aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 22:35:47 GMT 2
William lachte en wilde haar eigenlijk nodig steviger tegen zich aandrukken, maar was bang dat ze dan zou stikken. Hij wist niet wat hij moest zeggen, niets zinnigs, niets waardoor hij haar kon laten merken hoeveel hij nu voelde. "Words aren't enough to express how mutch you mean to me."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 29, 2008 21:45:24 GMT 2
Ze siste hem stil. "I know you love me, I really do. You don't have to show it, i know it" Ze gaf hem nog een zoen en drukte zich nog steviger tegen hem aan. Wist hij niet dat het haar niet uitmaakte wat hij zei of deed? Hij hield van haar, dat wist ze, dat voelde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 21:53:19 GMT 2
WIlliam knikte zacht. "Kom." Fluisterde hij en nam haar mee naar de kratten En ging op een lage en grote zitten. Hij had haar een beetje los gelaten en keek haar uitnodigend aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 29, 2008 21:57:48 GMT 2
Ze bleef voor hem staan toen hij ging zitten. Ze keek naar beneden. Ze ging rustig op zijn schoo zitten. Wat nogal moeilijk ging. Ze keek hem aan. "Misschien zakken we door" Grinnikte ze en drukte een kus op zijn voorhoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 22:21:23 GMT 2
Wiloliam schudde zijn hoofd en sloeg zijn armen om haar heen. "Nee, ik heb een goed krat uitgekozen." Grinnikte hij. "En jij bent al zo licht als een veertje en je zorgt ervoor dat ik mne zo licht als een veertje voel."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 29, 2008 22:25:37 GMT 2
Ze keek hem aan en knikte. "Misschien wel, of misschien niet" Ze begon op en ner te bewegen maar ging even later weer stilzitten. "Miscchien heb je toch gelijk" Ze sloeg haar armen om hem heen. Ze had even niks meer te zeggen en keek naar de boten. Ze haalde diep adem. Het was hier echt rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 22:37:09 GMT 2
William leunde met zijn hoofd zachtjes tegen haar aan terwijl hij over het water heen keek. "Je had een mooi plekje uitgekozen." Hij gaf haar een kus op har haren en genoot van de rustig.
|
|