|
Post by \\ Jess' on Jan 31, 2008 16:09:16 GMT 2
"Welke schoonheid?" Ze keek even om. "Waar?' Ze grinnikte. "Dat zou ik ook maar even doen ja, goed idee!" Ze duwde hem zachtjes aan de kant en liep snel zelf verder. "Zie je mijn schoonheid al?" ze deed net of ze vloog.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 16:44:56 GMT 2
Wiliam greep haar om haar middel en tilde haar heel even een klein beetje op. "Ik zie niets anders dan jou schoonheid hoor." Zei hij lachent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Feb 4, 2008 19:36:05 GMT 2
Ze schudde haar hoofd. "Ow, is dat zo" Ze prikte hem in zijn zij en grinnikte. "Gekhoofd" Ze drukte een kus op zijn wang. "Love is you, you is love" Ze beet op haa rlip en sloeg haar armen om zijn schouders.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 20:59:47 GMT 2
William lachte. "Als mijn gedrag dat van een gekhoofd is, dan ben ik met trots een gekhoofd. Een gekhoofd door en voor jou." Hij zakte een beetje door zijn knieen en haalde zijn arm onder haar knieen en zijn andere arm hield hij tegen haar rug. Met gemak tilde hij haar op en grinnikte. "And this is what gekhoofden do!"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Feb 5, 2008 18:32:03 GMT 2
Ze haalde diep adem. "Gelukkig, ik was bijna gaan huilen als je het niet leuk vond" Zei grinnikte. Maar toen hij haar optilde gilde ze. "No, this is what William the musicmaker does" Ze sloeg haar arm om zijn nek en zwaaide met haar armen. "You're a crazy head" Ze lachtte.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 18:47:55 GMT 2
William draaide rond met haar in zijn armen. "Ah, ook goed. Het komt erop neer dat het door jou komt. Gek zijn door jou, gek zijn door mijn vriendin." Hij wilde het schreeuwen, tegen iedereen vertellen die hij kende. Het veerde hem op door het alleen maar te denken of te zeggen.
|
|