|
Post by \\ Jess' on Jan 20, 2008 22:25:09 GMT 2
Teresia zat ope en ton bij het boothuis. Haar blik ging naar het water. ze haalde diep adem. Het was zo rustig hier, iets wat haar op hele stomme momenten gewoon goed deed. Ze beet zachtjes op haar lip. Het beeld van William kwam gewoon niet uit haar hoofd. Maar er zat een risico aan had ze bedacht. Ze zou hem kwijtraken, en niet alleen hem. Al haar vrienden zouden weggaan, allemaal. Één voor één. Ze wou dat risico niet nemen. Ze wou dat ze iedereen in haar hart kon sluiten, zodat ze nooit weg konden. Maar dat had ze fout gedacht. Ze konden weg, en dan waren er alleen nog maar gedachten. Ze slikte moeilijk. Het leven was hard, zeker voor iemand als haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 20, 2008 22:35:27 GMT 2
William liep rustig en zingend over het padje. Hij wist niet waar hij heen liep, hij volgde zijn hart en zijn lied. Die twee brachten hem meestal wel bij de plaatsen waar hij graag wilde zijn. "Didn't know I was lost, Till you found me. Didn't know I was blind, But now I see. Can you whisper in my ear let me know it's alright." Zong hij en maakte een sprongetje. "Loves been a long time coming."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 15:16:35 GMT 2
'Read between the lines, jump off the bridge, Bounce between the mines, Make them twitch.'
Stuiterend bewoog Joey zich langs het gebouw. Derek schoot langs hem heen, opgewekt blaffend, en sprong tegen Teresia op. Joey merkte niks. Hij zat met zijn gedachen nog steeds bij zijn vakantie en elke keer dat hij Natasha's gezicht voor zich zag, maakte zijn hart een sprongetje. Nog net optijd wist hij zich in te houden, voordat hij tegen WIlliam op knalde. Hij glimalchte even verontschuldigend. 'Sorry, man, ik had je niet gezien.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 21, 2008 17:04:44 GMT 2
Het awter kabbelde zachtjes, en klotste tegen de rand aan. Ze haalde diep adem. Toen ze geluid hoorde uit twee richtingen, keek ze op. ze schudde haar hoofd. Het zou vast wel niks zijn. Toen ze twee stemmen hoorde trok ze zachtjes haar toverstok. Ze rechte haar rug en keek naar het geluid. "Wie is daar?" Vroeg ze maar, je zou het nooit zeker kunnen weten.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 17:52:02 GMT 2
William schrok even. "Ow maakt niet uit hoor." Zei hij lachent, het wa sook weer niet zo dat hij zelf zo opgelet had. Toen hij Teresias stem hoorde veerde hij op. "William." Zei hij en probeerde zijn extreme vreugde te onderdrukken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 18:34:46 GMT 2
'En Joey,' lachte hij. 'Maar volgens mij ben ik niet meer gewenst.' Hij keek om zich heen en ontdekte opeens dat hij een hond miste. Hij floot, maar derek vond Teresia op dit moment leuker. 'Derek, waar zit je?' Riep Joey.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 21, 2008 19:31:38 GMT 2
Teresia werd zowat omvergelopen doro iets. Ze lachtte toen haar gezicht werd afgelikt. ze ontdekte nu pas dat het Derek was. "Heey lieverd" Begroette ze de hond. Ze vind nog net het laatste op van wat William zei. ze veerde haast overeind. Toen ze ook hoorde dat JOey het was giegelde ze even raar. "Haal die hond eens weg" Ze veerde omhoog en liep naar voren. Pas nu zag ze dat het inderdaad JOey en William waren. "Heey" Ze veegde het slijm van haar gezicht af.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 19:51:00 GMT 2
"Heeey." Antwoorde William en grijnste breed. Hij wilde dat Joey er niet was... of dat hij hem even weg kon duwen. Maar hij hield zich in en knipoogte alleen snel naar Teresia.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 21:38:08 GMT 2
Joey lachte. 'Sorry, Lieverd. Derek, Hier!'Buldrde hij. De hond keek vragend op en trippeldende vervolgens kwisepelend op zijn baasje af. Joey toverde een riem tevoorschijn en bond Derek stevig vast. 'Ik laat jullie maar, ik weet wanneer ik teveel ben. dat krijg je als je omgaat met Miquel en Shirie. Nou, misschien dat ik jullie weer spreek.' Hij stond op en knipoogde. 'ja, mijn vakantie was leuk,' zei hij tegen Teresia.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 21, 2008 21:46:12 GMT 2
Teresia wou net wat zeggen. "Nee hoeft niet, maar als je zo graag wilt" Ze grinnikte even. "Ik spreek je nog wel dan, en hoe is het met Natasha?" Ze keek wat vragend mar stak toen haar hand op. "Bye!" Ze richtte zich op William. "Heey, zit om te gaan zitten?" Ze beet wat op haar lip.
|
|