|
Post by \\ Jess' on Jan 30, 2008 17:23:29 GMT 2
Ze grijnsde. "Misschien wel, ik wou nadenken" zei ze zachtjes. Ze sloot haar ogen even en opende deze uiteindelijk weer om naar hem te kijken. "Het spijt me, dat ik zei dat we niet door moesten gaan. Het is nogal moeilijk" Zei ze op dezelfde zachte toon.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:29:23 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Het geeft niet. Ik schrok wel, dat ontken ik niet, maar je moet weten dat we er wel uitkomen, hoe moeilijk het ook is. EN zolang je dat maar voor ogen houd, dan lukt het wel."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 30, 2008 17:31:54 GMT 2
Ze keek hem dankbaar aan. "Dat...Dat kan ik begrijpen. En... ik wil jullie allemaal niet kwijt. Ik ben gewoon zo bang dat ik een risico loop dat het wel gebeurt" ze streek over zijn wang heen. "Het spijt me zó erg" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:43:28 GMT 2
"Je raakt me niet kwijt en als je dat nu nog een keer zegt gooi ik je in het water." WIlliam grijnste en pakte haar hand. "Nou, ik verzin nog wel iets om het goed te maken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 30, 2008 17:45:09 GMT 2
"Aah, toe" Ze keek hem aan met hele lieve oogjes. Maar al snel keek ze weer gewoon. "Oke, succes" Ze drukte een kus op zijn lippen en grijnsde. "Het is hier echt lekker om na te denken" Zei ze terwijl ze weer naar het water keek.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:54:55 GMT 2
William knikte. "Ik zal wel een passende straf voor je bedenken." Hij gaf haar een kusje in haar nek. "En dan zul je je de volgend ekeer wel bedenken voor je zo gemeen tegen me bent." Zei hij met een engelengezicht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 30, 2008 18:03:58 GMT 2
Ze grijnsde moeilijk. "Doe maar iets. En, kom" Ze stond op en pakte zijn hand vast. Ze keek hem aan. "Ik ga nu heel lief tegen je doen, dat beloof ik" Ze kneep zachtjes in zijn hand en drukte een kus op zijn wang.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 18:35:07 GMT 2
William grinnikte en stond op. "Ok, vooruit dan maar. Waar wil je heen schoonheid?" Vroeg hij en trok haar tegen zich aan. "Ergens waar je iedereen als stralende ster iedereen kan verblinden?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 31, 2008 14:03:56 GMT 2
Ze sloerg haar arm om zijn middel en keek rond. "Maakt niet uit" Ze grinnitke bij zijn laatste zin. "Da is wel leuk!" Ze grijnsde nog breder. Ze beet nu weer zachtjes op haar lip. "Gewoon wandelen" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 14:23:15 GMT 2
William knikte. "Is goed, dan kun je het schoolterein tegen wat voor een schoomnheid ze het moeten opnemen." Hij knipoogte. "Ok, ik hou nu even op met slijmen denk ik, straks moet je je zwemkleren nog aandoen."
|
|