|
Post by ruka on Nov 19, 2007 16:50:39 GMT 2
"Misschien is het dan slim om je uit de voeten te maken. Ik denk trouwens ook dat je vriendje er niet echt blij mee is dat je met mij omgaat" Hij hield zijn hand een paar centimeter bij zijn hoofd vandaan en vuur schroeide zijn wond dicht. "Het is over" knikte hij. Als er iemand eigenwijs was dan was het Hunter wel, hij wou nooit dat iemand zijn toverstok voor hem nam, hij wou altijd alleen maar zelf andere helpen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:59:31 GMT 2
'Zo wat een lief stel. Moet je echt jezelf eerst verwonden voor je op een meisje afgaat? Ze vinden je ook wel leuk zonder hor.' Terry wnadelde op haar dooie gemak naar hen toe, zonder echt naar hen toe te lopen. Het leek eerder alsof ze gewoon zou passeren.
(mwuahahaha xD)
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 18:52:18 GMT 2
"Ik heb mezelf niet verwond" zei hij snel en hij bladerde een paar bladzijde verder zodat de rode vlekjes op het boek niet meer te zien waren. "Nouwja, dat was eigenlijk pas nadat ik hier aan kwam vallen, niet voordat ik hier aan kwam lopen" Hij keek even vragend naar de lucht, die zin klopte volgens hem niet helemaal.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:14:27 GMT 2
Carmen keek geergerd naar Hunter. "Hij is mijn vriendje, niet mijn bodygaurd. Ik ga wel om met wie ik wel." Ze keek naar Terry en keek een tel peinzend. Hunter had wel gelijk, Miquel zou dit niet bepaalt leuk vinden, maar ze moest bewijzen dat Hunter haar niets zou doen.
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 19:32:36 GMT 2
"O, sorry, ik kreeg soms wel is het idee dat hij dat was" zei hij rustig en sloeg zijn boek dicht, hij wist toch wel dat hij zich er op dit moment niet op kon concentreren.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 19:38:54 GMT 2
Steve stond verderop tegen een boom aan en speelde zachtjes op zijn gitaar. Toen hij mensen had horen kibbelen was hij er eens een keertje op af gegaan. "Sommige mensen zijn nou eenmaal erg bezorgt. Ik moet zeggen dat ik me ook kapot schrok toen ik Carmen zo zag, dus ergens begrijp ik Miquel wel hoor." Zei hij en glimlachte even als groet naar Terry.
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 19:46:04 GMT 2
"Bezorgt is iets anders dan iemand alles verbieden. Je kan iemand niet verbieden om niet zichzelf te zijn en je kan niemand iets verbieden. Mensen moeten eigen keuzes leren maken" zei hij rustig tegen Steve. "Bezorgt kan geen kwaad, maar het moet niet te erg worden" Hij had een glimlach op zijn gezicht en keek naar zijn hand. 'Volgens mij leef ik nog niet eens, ik voel wel pijn, heb wel bloed, maar ik ben al dood geweest. Dus ben ik dan een levende dode?' Hij maakte een bolletje van vuur en dacht aan wat hij net in zijn hoofd had gehaald.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:56:06 GMT 2
Carmen zuchtte. "Hij is echt niet zo erg." 'Hoop ik.' "En toen kon niemand er iets aan doen." Mompelde ze tegen Steve. Ze keek even naar het bolletje vuur en toen naar Hunter. "Is er iets?" (Mars je mag weer op het concert )
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:58:34 GMT 2
Terry schudde haar hoofd. 'Kom op zeg! Mycaor is echt niet zo boeiend dat jullie de hele tijd over hem meoten praten.' Ze sloeg haar armen over elkaar en glimalchte naar Steve. Vreemd genoeg voelde ze opnieuw een lc=ichte kribel van vlinders in haar buik, maar die odnerdrukte ze meteen. 'Kom op, Hunter. Ik weet dat jij en Miquel elkaar niet mogen, maar is eht het echt waard om constant over te ruzien?'
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 21:10:08 GMT 2
Hunter schrok op uit zijn gedachte en kijk verward naar Carmen. "Nee, er is niks" mompelde hij en keek toen naar Carmen. "Hallo, ik ben niet degene die tegen iedereen loopt te roepen hoe stom hij wel niet is, zelfs mensen die me niet eens kennen blijken me al eng te vinden over wat ze van me gehoord hebben" Hij zuchtte, door alles wat rond ging hielden mensen het liefst afstand van hem, en vermeden hem het liefst.
|
|