|
Post by ruka on Nov 23, 2007 0:06:20 GMT 2
Hunter keek met een lach naar Carmen. "Oke" hij vond het niet een ramp dat hij niet alles wist... Hij vond het zo ook wel goed.
|
|
|
Post by Merel on Nov 23, 2007 16:42:32 GMT 2
"Ja met mij prima.. Met jou?" Vroeg hij vervolgens en begon een ander nummer te spelen. Hij glimlachte even naar Terry en keek toen weer naar Uruha.
|
|
|
Post by ruka on Nov 23, 2007 17:40:59 GMT 2
Uruha knikte, "Ja het gaat wel goed" Hij streek even met zijn hand over zijn leren kleding en ging op de grond zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 21:12:44 GMT 2
Carmen keek naar de wolken en voelde zich weer ontspannen. "Kijk uit dat je geen grasvlekken krijgt." Zei ze plagend toen ze Uruha in haar ooghoeken zag bewegen.
|
|
|
Post by ruka on Nov 26, 2007 23:32:52 GMT 2
"Nouwja" zei hij en maakte voor de grap een pruillipje. "Zo erg ben ik nou ook weer niet" Hij lachte flauwtjes en keek naar de grond.
"Ja Uruha, als er een jongen super op zijn uiterlijk gesteld is ben jij het wel" Uruha keek lachend naar Hunter. "Kanon! ik wil er gewoon goed uitzien" "Ssst, ze hoeven niet te weten dat dat mijn bijnaam is" Uruha schudde lachend zijn hoofd.
"Hij is een beetje vaag" zei hij tegen Steve en Carmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 0:23:59 GMT 2
Terry legde haar hoofd in haar armen en zuchtte wanhopig. 'Jullie zijn alltwee hopeloos! Jij wilde perse zwemmen en bent er na een paar seconden al weer uit en die andre mafkees -ze grijnsde breed naar Uruha- die zou waarschinlijk gillen als hem met kelren en al eht water in zou gooien. Het proberen waard?' Ze kllom ut het water en kwam dreigend op Uruha af, een slinkse blik op Steve werpend.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 27, 2007 0:40:33 GMT 2
Carmen lachte. "Ik ben het met Terry eens eigenlijk. Maar eigenlijk zijn we allemaal hopeloos." Ze keek toe hoe Terry richting Uruha liep en schudde haar hoofd. "Vooral nu."
|
|