|
Post by ruka on Nov 21, 2007 0:39:04 GMT 2
Hunter trok zijn schouders op "oke, als jij het wil" zei hij rustig draaide zich om en rende weg, hij maakte een salto en kwam goed in het water terecht. Hij zwom naar beneden en sprong hoog de lucht in door het water tegen hem aan te laten duwen. Hij ging op de rand hangen en keek om zich heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 17:19:48 GMT 2
Terry keek even naar Carmen en bloosde toen licht. 'Sorry, ik weet weinig van je ouders af, maar als ze zijn zoals... nou, die van hunter, dan snap ik het wel een beetje. Mycaro kennende gaat hij flippen als hij weet dat je hier bent, maar geen zorgen. Van mij hoort hij niks.' Ze trok haar shirt uit en broek en dook met bh en boxer het water in. Ze zou zelf haar kelren wel drogen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 21, 2007 18:00:44 GMT 2
"Ik zeg zoiezo altijd al weinig.. Niemand komt het van mij te weten." Zei Steve die naar de water kant liep en daar ging zitten. Hij speelde een deuntje die hij wel gepast vond. Hij glimlachte naar Carmen. "Ach kom gewoon zitten of neem een duik."
|
|
|
Post by ruka on Nov 21, 2007 20:13:10 GMT 2
Hunter zuchte. "Ik had niet moeten springen, nu zijn mijn haren ingezakt" mompelde hij tegen niemand in het bijzonder.
Uruha kwam aanlopen en ging tegenover Hunter zitten. "Uruha!" hij klom uit het water en omhelsde hem. "Hey Kanon, lang niet gesproken, hoe gaat het?" Uruha zuchtte en ging met zijn hand over zijn kleding heen. Hij keek de rest aan. "Stoor ik? Anders ga ik gewoon weer hoor"
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 22:02:42 GMT 2
Carmen ging naast Steve zitten. "Nou, als hij het te weten komt dan kan ik het wel aan." Ze glimlachte zwak. "Het zal niet de eerste ruzie zijn hoor."
|
|
|
Post by ruka on Nov 21, 2007 23:54:59 GMT 2
Hunter keek naar Carmen en toen naar Uruha, hij liep om Uruha heen en ging achter hem staan en duwde hem naar voren richting het water. Een kreet van Uruha en daarna een plons was te horen. Uruha kwam hoestend weer naar boven en zwom naar de kant en hij keek naar Hunter. "O, Kanon, dat was echt niet leuk dus, mijn haren zijn helemaal dood nu" Hunter moest lachen en haalde het water uit de kleding van Uruha. "Sorry kon het niet helpen" Hunter ging bij Carmen en Steve zitten. "heb ik iets gemist?" vroeg hij en keek ze om en om aan.
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 10:59:05 GMT 2
Steve speelde zachtjes door. "Hij kan je niet verbieden met je vrienden om te gaan.. Of als je het niet je vrienden wil noemen, dan nog kan hij je zulke dingen neit verbieden hoor.." Zei hij en glimlachte. "Heey Uruha.. Lang niet gezien eigenlijk." Merkte hij droog op toen hij Uruha zag.
|
|
|
Post by ruka on Nov 22, 2007 16:42:18 GMT 2
Uruha glimlachte zwakjes, en je zag zijn tanden, die niet allemaal mooi recht waren. "Alles goed?" hij keek naar Steve en ging op de grond zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 22, 2007 20:49:55 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Nee hoor, niets bijzonders." Antwoorde ze op Hunter vraag. Om de een of andere rede had ze niet zo'n behoefte te herhalen dat ze enkele keren ruzie had gehad met Miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:10:21 GMT 2
Terry zwom naar de kant en leunde met haar ellebogen op de kant. Ze legde haar kin op haar armen en volgde het gesprek met haar ogen, als een tenniswedstrijd.
|
|