|
Post by Merel on Nov 19, 2007 21:12:37 GMT 2
"Jou eng vinden? Geen idee waarom.." Zei Steve rustig die echt geen flauw idee had en al helemaal nooit naar roddels en dergelijke luisterde. Hij sloeg even stil wat noten aan. "Ben blij te zien dat het weer wat beter gaat met jou Carmen, je liet ons wel even schrikken moet ik zeggen." Zei hij eerst tegen Carmen. "EN hoe is het met jou eigenlijk Terry, ik heb je echt in geen tijden gezien weetje." Vervolgde hij meteen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 21:15:22 GMT 2
Carmen glimlachte zwak. "Dan hebben ze het niet van hem." Mompelde ze richting Hunter. "Hij heeft laatst ook pas een gerucht gehoord." Ze keek hem aan en hoopte dat hij wist over welk gerucht ze het had.
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 21:19:34 GMT 2
"Als kijk je me nog zo lang aan, ik zal niet weten welke van de duizend geruchten hij gehoord zou moeten hebben, sorry. Vertel, welk gerucht? Het zal toch wel weer een verzinsel zijn" De laatste zin zei hij rustiger, alsof hij dat wilde benadrukken.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 21:23:33 GMT 2
'Wat wou ik dat je nu mijn gedachten kon lezen.' Dacht Carmen wanhopig en zocht naar woorden. "Ja een verzinsel... Iets vreemds over je vader." Ze hoopte dat hij het nu wel snapte.
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 21:43:07 GMT 2
"Ach, ze verzinnen wel meer over mij" zei Hunter met een lach op zijn gezicht. "Ik vind het eigenlijk wel grappig, om een klein misverstand bedenken mensen er te veel bij"
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 21:53:28 GMT 2
"Ach ik beoordeel mensen niet op roddels, want ik haat roddels vooral omdat ze vaak echt totaal niet waar zijn.. Eerst zien, dan geloven zo gezegt." Zei Steve rustig en keek naar de sterren hemel. Niet dat hij door had waar het überhaupt over ging ofzo.
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 23:30:28 GMT 2
"Sommige zijn niet waar, maar stel nu dat ze wel waar zijn? Dan heb je nog steeds niet zijn innerlijk, ook al is zijn moeder of vader nog zo kil van binnen, je weet nooit wat diegene als inhoud heeft" Hunter keek met een glimlach naar Steve. "Niemand kan iets aan zijn ouders doen, ze kunnen alleen iets aan zichzelf doen. Hopend dat hun ouders niks dwarsbomen" Hij zuchtte en dacht aan zijn vader, aan sommige dingen die hij had gedaan kon hij iets doen, maar als zijn vader in hem zat..., wat kon hij dan doen?
Hij keek naar de ketting om zijn nek waar het bloed van hem en zijn vader een waren geworden. die hij een keer boos op de grond had gegooit voor zijn neus, hij werd er hard ingeduwd en de glasscherven staken in zijn wang. Hij schudde de gedachte van zich af.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 0:03:38 GMT 2
Carmen rilde bij Hunters woorden en boog haar hoofd. Ze wist niet wat ze moest zeggen behalve dat hij gelijk had. Dat hadden ze in iedergeval gemeen, zij beide waren niet zo'n fan van hun ouders. En die ouders waren van hun allebei ernstig goed in dwarsbomen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 21:04:25 GMT 2
'En ik weet het toevallig ook van jou, en ik ben ook niet bang voor jou. Zouden we anders vrienden kounnen zijn?'vroeg Terry beledigd en ze zsleog haar armen boos over elkaar. 'wat ben ik dan? Ik heb er scheit aan wat anderen zeggen, behalve dat ik kwaad wordt als ze eits slechts over je zeggen.' Toen richtte ze zicht tot Steve en glimlachte. 'Gaat prima hoor. Ik ben gewoon wat afwezig. En emt jou dan?' Wat ben je toch onweerstaanbaar....
|
|
|
Post by ruka on Nov 20, 2007 23:14:16 GMT 2
"Sommige mensen weten dingen, dat klopt maar dan is er meestal iets gebeurt waardoor ik het wel zou moeten zeggen" Hij keek om zich heen en zuchtte. "Soms kun je iets niet achterhouden"
|
|