|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:28:49 GMT 2
Carmen stond op. "Misschien kan ik beter gaan." Mompelde ze en keek naar de grond. Ze voelde zich niet zo prettig. Ook omdat Miquel haar en Hunter vooral zou vermoorden als hij hiervan hoorde. En ook door wat Hunter net gezegd had. Maar desondanks leken haar benen haar niet te willen vervoeren.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:37:25 GMT 2
'Ik heb geen idee waarom je eht mij vertelde,'zei Terry bedachtzaam. Ze leit haar blik afdwalen tot de grond en dacht na. Wanneer was dat ookalweer? Na een paar seconden haalde ze haar schodeurs op. 'het maakt ook neit uit. Maar je doet zo somber, Hunter. Kom op, wees nou eens vrolijk. Ik word gewoon verdrietig van jou.'
|
|
|
Post by ruka on Nov 20, 2007 23:48:24 GMT 2
Hunter keek met een lach naar Terry. "Sorry, ik..., soms denk ik gewoon teveel na. Zullen we gaan zwemmen?" vroeg hij toen met een lach.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 0:02:26 GMT 2
Carmen keek van Terry naar Hunter. 'Ze hoorde me niet eens. Nou ja, dat was vroeger ook wel vaker.' Dacht ze en merkte dat haar benen nu wel mee wilde werken. Ze draaide zich om en liep terug richting het kasteel.
|
|
|
Post by ruka on Nov 21, 2007 0:10:32 GMT 2
Hunter keek om en zuchtte. Stond op en rende naar Carmen toe, "Ga je niet mee zwemmen?" vroeg hij op een rustige toon. "Ik mag toch hopen dat je zegt dat je niet mee wil omdat Miquel dat liever niet heeft?" Hij keek haar met een vragende blik aan.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 0:15:05 GMT 2
Carmen keek om naar Hunter. "Nee, dat is het niet." Ze sloeg haar armen over elkaar. "Wat je net zei, overouders enzo. Het..." Ze keek naar de grond. "Ik moest denken aan mijn eigen ouders en hun manieren om mijn leven te dwarsbomen. Het voelt vreemd om jou zo dat te horen beschrijnven."
|
|
|
Post by ruka on Nov 21, 2007 0:23:38 GMT 2
"Achja, jou ouders en mijn vader lijken op dat punt behoorlijk op elkaar. Sorry, sorry dat ik gezegd heb wat ik gezegd heb" Hij legde een hand op haar schouder. "Ga gewoon mee zwemmen, ik zal mijn mond houden" Hunter keek even naar het meer en glimlachte een beetje klungelig.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 0:27:22 GMT 2
Carmen aarzelde. "Ik zal me dan eerst moeten gaan omkleden." Mompelde ze en keek hem weer aan. "Ik kijk ander wel vanaf de kant, ik heb geen zin om weer naar boven te gaan." 'En om de kans te lopen Miquel tegen te komen die dit niet goedkeurd.' Dacht ze.
|
|
|
Post by ruka on Nov 21, 2007 0:30:04 GMT 2
"Zoveel moeite kost dat toch niet? anders ga met je kleding, ik maak je droog op het einde" hij glimlachte naar haar, hij kon het water uit haar kleding zuigen met zijn kracht.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 0:34:48 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Nee hoeft niet. Ik kijk wel. Ik heb toch niet zo heel veel zin om te zwemmen." Voor haar was het meegaan al wennen.
|
|