|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:22:35 GMT 2
"Het werkt wel hoor" zei Meija liefjes en vleidde zich tegen hem aan. Ze werd opgeschrokt door een gil en keek verbaasd op. Ze zag Eric en Terry en keek Devon aan "Hoort dat wel helemaal".
Eric fronsde zijn wenkbrauwen en was zelfs een beetje geschrokken door Terry, en zat verbijsterd op het bankje. "Je ehm.. zoende me?" zei hij dan behulpzaam.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 19:41:31 GMT 2
Devon keek naar Eric en vloekte. 'Ik ben zo terug,' zei hij tegen Meija en leit haar zachtjes los. Hij rende op zijn vrienden of.
'Ik... nee, jij zoende mij! Ik...' Ze was helemaal van streek en draaide zich om. Ze rende op Devon af en klampte zich aan hem vast. Devon sloeg zijn armen om haar heen en keek Eric aan, een mengeling van woede en ongeloof.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 21:04:02 GMT 2
Meija bleef even staan maar besloot dat ze achter Devon aan ging. Haar nieuwsgierige innerlijke ik kwam naar buiten en wou heel graag weten wat er aan de hand was.
"Wát?" zei Eric verontwaardigd en keek Devon aan "Wat kíjk je nou!". Hij snapte er niks meer van.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 21:08:16 GMT 2
Devon zuchtte diep, maar schudde zijn hoofd. ij ging er niks over zeggen. Hij duwde Terry zachtjes van zich af en keek haar net zoalng ana to ze terug keek. 'Niet zo slim he?' Terry schudde snikkend haar hoofd en begon nog harder te huilen. Devon aaide haar over haar hoofd. 'Volgende ker, alsjebleift iemand die geen vriendin van me is, okey?'vroeg hij aan Eric.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 21:16:07 GMT 2
"Dat maak ik zelf wel uit" zei Eric koeltjes en keek jaloers naar Devon en Terry. Meija keek van Terry naar Eric en plaatste haar hand op Terry's schouder. "Rustig maar" mompelde ze zachtjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 21:19:51 GMT 2
Terry snikte en keek even naar Meija. Ze deed een stap achteruit en veegde haar tranen weg. 'Ik verpest jullie afspraakjes, 'zei ze zacht. Devon schudde zijn hoofd. 'Het komt wel goed. Geen zorgen. Misschien moet je maar even naar de leerlingenkamer gaan. Misschien is dat beter?' Terry knikte en rende langs Eric heen. Devon wierp Eric een kwade blik toe en draadie zich toen om. 'Ga je mee?'vreog hij zwakjes glimlachend aan Meija.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 21:23:53 GMT 2
"Het geeft niet Ter" zei Meija nog en keek hoe ze verdween, en keek dan naar Eric en dan naar Devon. Wát was er gebeurd wat zij had gemist? "Waarheen?".
"Terry!" deed Eric nog wanhopig in een poging haar terug te roepen maar bleef alleen achter. Hij draaide zich naar Devon "Echt, waar was dát nou goed voor!?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:21:33 GMT 2
Devon negeerde Eric, te kwaad om iets te zeggen, te bang dat hij hem ging slaan. 'Maakt niet uit. Gewoon... even lopen, bracht hij uit. Zijn spieren waren aangespannen.
Terry vluchtte weg, richting de enige plaats vanwaar ze verwachtte dat er niemand zou zijn...
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 8:18:12 GMT 2
"Rustig Devon" zei Meija sussend en kneep zachtjes in zijn schouders "Zal ik je een massage geven?" probeerde ze lief. Devon moest even gekalmeerd worden, anders zouden er nare dingen gaan gebeuren.
Tot overmaat van ramp begon Eric ook achter Devon aan te lopen. "Hallo! Ik was nog niet uitgepraat met je!"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:08:57 GMT 2
Devon knikte lief naar Meija en zoende haar teder. 'je bent en schatje,'zei hij leifdevol. Toen hij Eric hoorde roepen verstrakte zijn gezicht. 'Ik wel met jou. Je playt maar alle meisjes die je wil. ik zal je altijd rugdkking geven, alibi's verzorgen, mocht een meisje achterdochtig worden. Ik zal je altijd steunen, maar als je een vriendin laat janken, nee, dan heb je dikke ruzie met me.'
|
|