|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 17:57:33 GMT 2
"Ik pláy geen meisjes!" zei Eric boos en keek Devon koeltjes aan "Dat je me daar van durft te beschuldigen, terwijl je het zelf ook doet!" Meija staarde naar Devon, trok een wenkbrauw omhoog en keek dan weer naar Eric. "Eric.." zei ze met een diepe zucht. Ze had hier geen zin in.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:08:01 GMT 2
Devon grijnsde schamper. 'Wij doen het beiden, dat heb je zojuist al toegevenen door het woordje ook. Je playde Terry, zoals ik laats die ene playde, hoe heette ze ookalweer... ik weet het niet eens meer. Je voelt niks voor terry, anders had je haar versiert en haar niet vreemd laten gaan. Je weet hoe naief en eenvoudig ze is!'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 18:10:55 GMT 2
Eric zweeg even en staarde kwaad naar de grond. Devon had natuurlijk gelijk, dat wist hij, maar hij had geen zin dat toe te geven. "Play jij meisjes?" zei Meija verontwaardigd en staarde Devon aan "En waarom wist ik dat niet? Play jij mij ook?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:16:35 GMT 2
Devon stak beschermend zijn handen op. 'Nee! Natuurlijk play ik jou niet! En ja, ik heb inderdaad wat meisjes geplayt... sorry. Het is gewoon onmogelijk om dat neit te doen als er een ehrsenloos kind bij je aankomt. Ze is knap en wil je, ja dn doe je mee, doe je alsof je om har geeft. Maar zo zit dat met jou niet. Ik vind je echt een geweldige meid. Jij bent veel meer dan een knap gezichtje, dat heb ik je al gezegd!' ij draaide zich om naar eric en zuchtte diep. 'Sorry Er, ik kan gewoon niet tegen tranen. Je hebt gelijk. Het is net zo goed mijn schuld. Ik had je meteen meoten tegenhouden. IK had het gewoon.. te druk met andere dingen...'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 18:19:56 GMT 2
"Gelukkig" mompelde Meija en keek Devon aan "Ik vind het fijn dat je.. nou ja, eerlijk bent". "Kijk" zei Eric en greep zijn kin even vast in een poging te vertellen wat hij bedoelde. "Als ik een vriendin heb doe ik wel weer normaal, maar nú lukt het gewoon niet. Het was dom om Terry te kiezen maar ik kón niet anders"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:40:28 GMT 2
Devon lachte nu ahrtelijk. Hij sloeg een arm om Eric heen en trok hem tegen zich aan. 'Ik weet het, Er. Ik ken je toch? Zoals ik net al uitlegde, kanp, eenvoudig. Een keertje leuk. GEwoon, zo gaat dat. Je bent net als ik. Zodra je enemaal iemand op het oog hebt, maar dan ook echt, dan zijn die flirtjes niet belangrijk meer.' HIj glimlachte naar Meija. 'Waarom zou ik erover leigen? Er zijn zoveel meisjes die je kunnen vertellen wat voor player ik ben.. ik heb dan liever dat ik je uitleg hoe eht zit dan dat je allemaal halve waarheden hoort. Jij bent anders dan zij. Als je wil weten hoe ik ben, dan moet je dat een ex vragen. Ik ben met allemaal nog bevriend, wist je dat?' Hij glimlachte naar haar. Ze was mooi...
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 9:35:57 GMT 2
"Oh" zei Meija en glimlachtte, maar wist niet of ze hier blij of verdrietig om moest zijn. "Nou.. dat is leuk" voegde ze er dan aan toe en aaide Devon over zijn arm. Eric liet zich door Devon heen en weer schudden maar had een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht. "Ik had ook iemand op het oog. Teresia heeft me afgewezen" mompelde hij zwakjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:42:33 GMT 2
Devon wierp hem een verbaasde blik toe. 'Meen je dat? Ik had gedacht dat Terees je wel zag zitten. Vreemd. Oh wacht! nee, alaat maar.' Hij herrinnerde opeens dat Shirie hem had verteld over Tereia en Joey en schudde snel zijn hoofd. Hij keek weer even naar Meiaje. 'Is er iets? Zit het je dwars?> Ik bedoel alleen maar, dat ik gen slecht persoon ben. Het is nog nooit uitgegaan omat ik een slechte vriend ben of ben vreemd gegaan ofzo. Dacht dat het misschien een beetje steun zou geven, nu je weet hoe ik met sommige meisjes omga...'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 22:40:01 GMT 2
"Nee, dat is ook zo" zei Meija en glimlachtte "Misschien maakt het me wél een beetje jaloers" zei ze dan en grijnsde breed, "Maar ik vind het wel leuk". "En Terry ook al niet" ging Eric dramatisch verder, niet dat hij daar echt verdere bedoelingen mee had "En ik heb een meisje uit zwadderich geprobeerd te zoenen" besloot hij dan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:50:38 GMT 2
Devon grinnikte en kuste Meija zacht. 'Dat is helemaal nergesn voor nodig. Ik wil niks met een ex. Een ex is een ex met een reden.' Hij draaide zich weer om naar Eric en legde een arm op zijn schouder. 'het spijt me, Er. Je vind wel een goeie. Neemt nooit iemand uit zwaderich, dat loopt altijd verkeerd af. En ook geen bezette meisjes, die doen je alleen maar pijn.'
|
|