|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 22:57:05 GMT 2
"Maar níemand is meer vrij!" jammerde Eric dramatisch en liet zijn noofd in zijn nek vallen "Toch?". Hij keek Devon aan met een 'weet jij nog iemand' blik. Meija glimlachtte en voelde een rode blos opkomen door Devon, en stootte dan Eric aan "Je zou toch stoppen met playen, dan ga je niet nu al op iemand jagen. Je moet gewoon rustig afwachten".
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:02:27 GMT 2
Devon dacht even na. 'er zijn er vsat nog wel vrij.. even zien, ik geloof dat er een heleboel grifjes nog vrij zijn. Anders zou ik het ook niet weten..' Hij keek naar Meija en grinnikte. 'Kijk, was het maar zo eenvoudig. Soms staat de leifde voor je leven opeens voor je neus, en de volgende keer vind je hem neit. Wij hebben leifde nodig. Wij zijn mannen van de wereld en tenzij je iemand vind, ben je altijd opzoek. Uitproberen, testen.. wie weet vind je haar. dat is geen playen, dat is... ehm.. proeven. Toch, Er?' Hij knipoogde naar zijn vriend.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 23:13:21 GMT 2
"Nou, ik weet niet of ik het er wel mee eens ben hoor, met dat 'proeven'" zei Meija en trok een afkeurend gezicht "Kan je het niet gewoon bij mij houden?". Ze glimlachtte lief. Eric rekte zich uit en keek redelijk bedroeft "Ik hou niet van griffoendors, zijn te brutaal als je het mij vraagt" zei hij dramatisch.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:20:38 GMT 2
Devon sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik zei toch al, ik ben niet meer aan het playen. Ik heb nu mijn aandacht op iets anders gericht...' Hij gaf haar zachtjes een kusje in haar nek en draaide zich half om naar Eric. 'Dat is juist leuk. Zoenen om ze stil te krijgen.' Hij grijsnde breed.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 23:35:05 GMT 2
Meija glimlachtte en keek Devon uitdagend aan "Oke, je hebt gelijk geloof ik" zei ze dan grinnikend. "Daar heb je een punt" zei Eric bedachtzaam. Maar wié. "Shirie is bezet he?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:44:24 GMT 2
Devon dacht even na. 'ik geloof het wel, maar ze leek neit erg happy maar haar vriend, de laatste keer dat ik haar hoorde. ze is wel verliefd, maar de lol is eraf. Ik denk dat ze wel erg snel weer vrijgezel zal zijn.' Hij voelde opnieuw de irritatie, maar onderdrukte die. hij had al.. twee meisjes.... Het viel emt een klap. Hij was verleifd op twee meisjes...
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 23:49:04 GMT 2
"Dan ga ik weer proberen bij Shirie in goed plaatje te komen" dacht Eric hardop en merkte de schok van Devon niet echt, maar zat een goed plan te verzinnen. Niet dat dat lukte, maar hij probeerde het tenminste. Meija keek verbaasd op naar Devon en streelde hem over zijn wang "Is er iets?" zei ze dan bezorgd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:51:27 GMT 2
Devon keek haar even geschrokken aan, maar herstelde zich snel, tot zijn coole zelf. 'Welnee. Ik bedacht me opeens iets. Het is niks belangrijks.' Hi gaf haar een nieuwe zoen en twijfelde even, mar zei het toen toch. 'Vind je het heel erg als ik niet al te close doe ik de leerlingekamer? Ik ben neit echt een publieke zoener, hoe vreedm dat ook klinkt. Niet tot ik officieel met iemand heb.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 8:21:37 GMT 2
"Maar dan" mompelde Eric in zichzelf en begon heen en weer te ijsberen "Nee, dat klopt niet". Meija keek Devon verwonderd aan, ze had niet echt het idee gehad dat Devon zo'n type was, maar ze vond het best. "Oke hoor" zei ze en gaf hem een zoen op zijn wang.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:08:47 GMT 2
Devon keek haar zchtend aan en zoende haar vol op haar mond. 'Eric is anders. Er is weinig wat die mafkees niet van me weet. Andersom ook, al wil hij zijn slechte humeur nog weleens op me af te reageren.' Hij keek naar Eric en trok zijn wenkbrowu op. 'wat is er met jou?'
|
|