|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 18:23:29 GMT 2
Ze troke en wenkbrauw op. "Haha, grapjas. Nee, ik hoef je niet. Daar ben ik heel eerlijk in" Zei ze tegen hem. "En dat is niet omdat ik al een vriendje heb, als je dat soms denkt" Een speelse grijns verscheen rond haar lippen. "Je bent iemand die een korte realtie heeft met iemand, daarma geweldige nachten heeft. En het daarna weer uitmaakt. Je hebt liefde voor iedereen" Zei ze tegen hem terwijl ze met een pluk van haar haar speelde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 18:41:22 GMT 2
Devon keek haar zielig aan. 'Ah toe, geef me een kans. Het is waar, ik geef veel liefde, maar zeker niet aan iedereen. Je bent mooi, sexy, en alles wat een jongen kan verlangen. Ik vraag je niet om van me te houden of je vriend te laten gaa. Al wat ik wil, is jou bij me hebben en je van gedachten laten veranderen. Echt, er zijn zoveel meisjes waar ik niet eens mee uit zou willen gaan....'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:14:47 GMT 2
Ze trok een wenkbrauw aan. "Moet ik dat zien als ene uitnodiging. Je bent wel heel wanhopig" Zei ze. "Je kan iedereen krijgen die je wilt. Waarom eprsé mij. Je maakt geen kans lieverd. Echt niet" Ze ging met een hand door haar haar en zette haar armen in haar zij. "Je bent een schatje, maar meer ook niet. Echt niet" zei ze en keek hem doordringend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:32:14 GMT 2
Devon glimlachte met smekende oogjes. 'Ach alle meisjes krijgen is leuk, maar moeite moeten doen voor een meisje is veel leuekr. Ik ben niet wanhopig, eerder opgewonden. ACh, het doet er niet toe. Ik ga voor jou, maar niet om een relatie mee te krijgen. Dat had je al verspaalt door je botte reactie toen ik je antmoette. Maar je blijft lekker.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:35:22 GMT 2
Ze hield ahar hoofd schuin en bleef hem doordringend aan. "Dus je wilt me alleen, om het bed mee te delen? En ik lekker, daar kom je nu pas mee?" Ze kreeg een uitdagende blik in haar ogen. "En wie zegt dat ik dat wil? En wat dacht je van Davis?" Ze keek hem iets vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:39:44 GMT 2
Devon grijnsde naar haar. 'ja, ik had je al eerder willen zeigen dat je lekker en geil bent, maar dat leek me zongepast met al die mensen erbij. Eric was je besprongen als hij me gelijk had gegeven. Vreselijk. Had ik meoten toekijken of hem vermoorden. Geen van beide mijn fafourite bezigheid.' Hij grinnikte. 'Niet alleen voor sex, wil je ook als vriendin. Gewoon vrienden bedoel ik dan, maar dan... twee die het bed delen zo af en toe.' Hij fronste even. 'Ja, jouw vriendje. Wat niet weet wat neit deert... toch?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:45:47 GMT 2
Ze evrslikte zich en hoestte. "Ben je gek ofso. Wat gaat er wel niet in jouw hoofd rond" ze keek hem-al hoesten- aan. Nee ze zou het nooit doen. Ze zou het niet oevr haar hart verkrijgen, en shculdgevoelens. Daar begon ze maar niet over. "Het spijt me Devon. Gebruik Meija. Maar niet mij, en ik hou niet van stiekem" Ze kwam weer oevreind. "Ik hou van Davis, ben je gek ofso" Ze staarde hem vol verassing aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:56:34 GMT 2
Devon staarde haar op zijn beurd geschokt aan. 'Ik gebruik Meija niet!'riep hij beledigd. 'Ik kijk wel uit. Ik ben voluit eerlijk tegen je geweest. Waarom zou ik dan tgen haar liegen?' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik heb je gezegd wat er in mijn hoofd rondgaat. Nouja, jammer dat jij het niks vind.' Hij draaide zich half om en floot naar Cane.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:58:41 GMT 2
"dat zeg ik ook niet. Maar z everdient jouw meer dan mij hoor" Ze glimlachte. Haar gezicht verzachte weer. "Devon, denk even na. Als jij een vreindin had, en je kreegt zo aanbod. Je sloeg het af. Ik kan echt niet tegen hem liegen, al zou ik het nog zo graag willen. Maar het kan niet, ik hou van hem, en doe niks wa tneit mag" Ze pakte hem bij zijn arm. "Je bent een hele lieve en leuke jongen, maar iemand anders verdiend jou meer dan ik hoor" Zei ze menend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:13:55 GMT 2
DEvon zuchtte even en keek haar in de ogen. Hij knikte. 'ik zou gek worden als ik een vriendin ahd en die zou me dit flikken. Je hebt gelij, ik zou het afslaan. Of het met vriendin uitmaken en het daarna alsnog doen, maar...' Hij glimlachte. 'je hebt gelijk. HEt was een stom idee. Maar je ben gewoon te sexy om los rond te lopen.'
|
|