|
Post by \\ Jess' on Dec 3, 2007 20:49:49 GMT 2
Tatyanna liep met haa rhanden in haar zak door het kruidentuintje. Ze hield van de geur van de verschillende kruiden. Het maakte haar vrolijk. Alleen sommige roken weer anders dan anders. Wat wennen was. Ze keek naar beneden en ging met een hand door haar haar.
Een zacht briesje stak op en het begon al frisser te worden. Tatyanna rilde en streek ene paar plukken uit haar gezicht. Ze snoof een keer de frisse lucht in, en weer zachtjes uit. Ze mistte nu op zijn minst warmte. Maarja, moest ze maar niet hierheen gegaan zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:38:22 GMT 2
'Ga maar, jochie.' Devon maakte Canes riem los en de dingo schoot weg. Snufflend tussen alle kruiden en zijn territorium afbakanend waar hij maar kon. De jongen keek hem even na en zag toen Tatyana. Hij had zijn zinnen op haar gezet sinds hij wist dat ze al iemand had. Glimalchend liep hij op haar af. 'Hallo door. Ken ik jou niet?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:41:45 GMT 2
Tatyanna snoof ene keer goed en glimlach even. Toen ze een hond zag keek ze er even naar. Als er een hond was dan was... Op dat moment hoorde e een stem achter zich en ze draaide zich om. Ze keek naar ene bekende jongen, Devon was het. "Is die hond van jou? Of wat is het?" Ze keek hem vragend aan en glimalchte weer eventjes vriendelijk. "Mooie hond trouwens, hoe gaat het met je?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 1:07:32 GMT 2
Devon glimalchte. 'Het is een dingo. Cane, zeg eens hallo.' De dingo keek op, rende op Tatyanna af en likte haar hand. Kwispelend probeerde hij te blaffen, maar de riem om zijn bek voorkwam dat. Devon glimlachte. 'Met mij gaat het uitstekend. Hoe gaat het met jou? Sorry, ik moet het vragen, waar kom je vandaan? Je hebt excotisch bloed, dat is duidelijk.' Hij ging dicht bij haar staan en glimlachte vriendelijk ondertussen emt zijn hand over Canes kop aaiend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2007 18:02:14 GMT 2
Ze keek even naar de hond terwijl ze die over zijn kop aaide toen die haar hand likte. Ze keek toen weer naar Devon. Toen hij zei dat het goed met hem ging knikte ze. "Met mij gaat het goed, en waar ik vandaan kom. Is dat dan niet duidelijk? Spanje, spaans bloed" Zei ze grinnikend. Ze beet op haar lip. "En jij? Of is dat 'verborgen afdeling' voor mij?" Ze keek hem ietwat vragend aan en ging met ene hand door haar haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 18:09:49 GMT 2
Devon grijnsde. 'Waarom zou dat verboden terrein zijn? Ik kom uit downunder. Het land ver op de oceaan, grotendeels zand en alles is giftig. Ach, het valt mee. Daar heb ik deze ook vandaan.' Hij knikte naar Cane. 'Maar ik zag dat wel een beetje. Je weet alleen nooit. I had eigenlijk verwacht dat je colombiaans was ofzo. Of uit Brazilie...' Hij haalde zijn schoduers op. 'Ik weet weinig van Europa.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2007 18:15:51 GMT 2
Ze trok haar shcouders op. "Geen idee. Je bent aardig mysterieus weet je" Zei ze tegen hem. Ze beet even op haar lip alweer. Ze keek opnieuw naar de dingo en toen weer terug. "Het zou allemaal kunnen. Ik zou het niet weten, daarvoor moet je bij mijn grootouders zijn, of mijn ouders" Ze aaide opnieuw de dingo. Ze vond Cane echt een lieverd. Ook al was hij misschien tamelijk wild.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 18:24:08 GMT 2
Cane kwispelde fanatiek en stak zijn tong uit het keirtje dat de riem toestond om haar gezicht te likken. DEvon keek even vertwijfeld naar de dingo en haalde zijn schoduers op. 'Hij mag je wel, ik denk dat het veilig is.' Hij knielde neer en trok Cane aan zijn halsband terug. Hij knoopte de riem van zijn bek los en werd bedankt met een natte tong.' Devon grimaste. 'graag gedaan.' Hij lachte naar Tatyanna en kwam weer overeind. Van zo dichtbij was ze wel erg smal en klein vergeleken bij hem. Het maakte hem niet uit. Met een schuin hoofd bekeek hij haar. 'Ik ben niet mysterieus, alleen maar heel stil. Ik luister graag.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 10:40:37 GMT 2
Ze keek naar de dingo en knielde bij hem neer. Ze aaide hem en sloeg haar armen een beetje om de hals van het beest. "Ik mag hem ook wel hoor" Zei ze, wel zachtjes. Z stond voorzichtig op en keek Devon weer aan. "Ja, als je stil bent, en je praat weinig over jezelf. Dan vind ik dat je mysterieus bent" Gaf ze eerlijk toe terwijl ze even opzij keek. Maar haar blik toen weer op hem richtte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:38:00 GMT 2
Devo grijnsde tevreden. 'Dat is mooi. Het schijnt mooie meisjes aan te trekken en dat is wel leuk. Ik bedoel, dan willen ze je elren kenne en eb je meer kans op een relatie dan, zeg maar, alleen warme nchten samen. Intiemheid, alleen elkaar....' Hij glimalchte en liet even zijn blik over haar gaan. MEt een hand streek hij door zijn blonde haren. Zijn overhemd zat met d onderste knoopjes dicht en toonde zijn gebruinde, gespierde borst.
|
|