|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:15:09 GMT 2
Ze trok haar wnekbrauw op. "Dan zou ik liever mijn ogen dichthouden of ene gezellig babeltje te maken dan jou bedriegen" Ze keek hem aan met stralende ogen. Ze rilde bij zijn aanrakingen en voelde eigenlijk hoe erg ze naar hem evrlangde. "Je maakt me gek" Flusiterde ze en sloot haar ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:53:01 GMT 2
Davis gromde e beet zachtjes en speels in haar nek. 'Ik maak jou gek? Wat denk je dat je met mij doet? IK kan niet anders dan aan je denken, vooral 's anachts als ik in bed lig en dan denk aan wat jij wel niet allemaal aan eht doen bent...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:56:28 GMT 2
Ze rilde terwijl ze hem aankeek. "Hetzelfde aan het doen" Ze keek hem aan en ging met haar hand over zijn gezicht. "Zat je maar in ravenklauw. Of waren we maa rbij jou thuis, of bijmij" Ze keek hem afwachtend aan. Ze ging rustig met haar vinger over zijn lippen en daarna door zijn haar. Ze wou weten of het wel echt was.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 19:55:34 GMT 2
Davis rilde en kuste voorzichtig haar lippen, haar kaaklijn en haar nek. 'Eerst volgende vakantie zijn we bij mij of bij jou thuis. Dan ben je van mij en ik van jou. Samen zwemmen in de zee, op het strand... Lijkt het jou ook zo fijn om mij te zien, naakt in de zonsondergang als het mij lijkt om jou te zien?' Soms lag hij 's nachts in bed en dacht dan op die mnaier in haar Een paar minuten, voor hij naar de wc moest rennen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:07:04 GMT 2
Ze rilde en zoende hem vol passie terug. Ze keek hem even aan. "Misschien wel, deze vakantie. Hmm ik krijg al zin" Ze keek hem ontdeugend aan. "En het lijkt me geweldig, de rbandende zon, op je huidje. Hmm heerlijk. Dat lekekre lijf" Ze grinnikte en Drukte haar lichaam nog dichter tegen de zijne. Ze had er nu al zin in, ze dacht te vaak aan hoe het zou zijn als ze gewoon naar huis konden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:21:59 GMT 2
Davis kreunde zacht terwijl hij voelde hoe er iets in zijn broek exreem in opstand kwam. 'Het wordt tijd dat mijn huidje weer bruin word. Het is nu zo bleek... HElemaal in de zon, warm naast de jouwe. Jij naast mij, op mij of odner mij, het maakt me niet uit... als je maar.. hele dicht bij me bent.' Hij zette zijn nagels in haar rug, ontspande ze weer en trok ze weer in, als een kat zijn klauwen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:26:01 GMT 2
"Doe je wel rustig" Ze grinnikte en ging rustig met haar handen door zijn haa rheen. "Voroal je kontje, hmm je lekkere gespierde kontje" Ze beet op haar lip en huiverde even. '" Ja, als we maar bij elkaar zijn" Fluisterde ze. Toen ze zijn nagels voelde beet ze op aar tanden. "Maar dan meot je me wel heel houden" Zeging rustig met haar lippen ver de zijne. Om daarna die rustig te zoenen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:32:30 GMT 2
'Oh ik ben nooit voorzichtig. Ik wil je zo hard als ik kan.. daarna mka ik het wel goed op een leive en zachte manier,'gromd Davis zacht, tewijl hij haar dicht tegen zich aantrok. Wat waren breoken toch ondingen.. ze zaten zo verschrikkelijk in de weg. Op zijn toppunt van hardheid e verlangen vroeg hij zich af of hij zich neit gewoon zou uitkleden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:35:04 GMT 2
Ze trok haar wenkbrauw op. "Schatje, ik denk dat het wel meer dan dat word, we hebben zlefs een zee, een zwembad misschien ook wel. En misschien ook wel, een groot bed..?" Bij dat laatste keek ze hem vragend aan. Haaar handen gleden langzaam naa rbenden, om ze daarna op zijn billen te leggen. "Geduld lieverd" Ze kustte zijn nek en beet er zacht in.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:46:12 GMT 2
Davis gromde en kreunde zacht. 'geduld? Wanneer zal de eerste ker weer zijn? Je hebt geen idee hoe ik naar je verlang, je weer voor mezelf te hebben, met jou in slaap te vallen en naast je wakker te worden...' Hij wist dat zijn mannelijkheid voor hem sprak, want hij wilde veel meer dan alleen sex met haar. Hij wilde weer lekekr dansen of wat drinken...
|
|