|
Post by greenlightning on May 16, 2007 22:03:00 GMT 2
Terry knikte naar hen. 'Wat vinden jullie nou van deze beesten? Ik vind ze zo.. kaal. Ik hou van zachtheid.. ze lijken zo.. vies..' Terry hield van dieren, maar deze waren echt te eng... Ze was neit vergeten waaromn ze ze kon zien. Zelfs al was ze pas drie maanden geweest.. de dood van haar vader, voor haar ogen had er altijd voor gezord dat ze deze beesten zag. Al vanaf hun eerste schooldag.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 22:19:23 GMT 2
Mariël keek haar verstrooid aan "Welke beesten? Terry waar heb je het over?" Vroeg ze verbaast. Daarna keek ze naar Tristan, die ze blijkbaar ook zag...
Tristan keek naar de beesten. "Zij ze uitgehongerd ofzow?" Vroeg hij. Hij was het met Terry eens, ze leek echt uitgehongerd! niet normaal. Hij herrinner de zich waarom hij ze zag. Het auto ongeluk Zogenaamd. Zijn vader was op een slag dood. Zijn zusje leefde nog. Ze stierf in het ziekenhuis, hij stond ernaast. Hij schudde snel zijn hoofd. Alsof hij daarmee de gedachten kon verdrijven.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 22:27:30 GMT 2
Terry wierp hem een blik toe. 'Wie was het bij jou?' Ze wendde zich even tot Mariël. 'Hagrid legt het je wel uit. Hij verteld het nu geloof ik...' Ze was echte zelf niet van plan te luisteren. Deze dieren betekdnen dood. Niks anders. Ze leken zelf ook dood te zijn.. Als je zo weinig vlees aan je botten had.. zouden ze anorexia hebben?
Draconic zag Rachanna en sprong overeind. 'Schone vrouwe! Mijn lieve - hij kuste haar hand- Misschien zou een kus van jou onZe schone slaper weer wekken. Probeer het eens, misschien dat eht werkt. Ik heb alles geprobeerd. Ik kan hem misschien zoenen als een prins, maar hij is geen prinses. Misschien als een prinses hem kust...' Draconic grijnsde.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 22:35:56 GMT 2
Rachanna lachte. "Ik zou het willen proberen.. Maar ik denk als ik het doe dat gij dan groen zult zien van Jaloezie -ze gaf hem een knipoog- En dan blijf ik bezig. Neen, ik zet deze eer over aan gij -ze wees met haar hand naar Meera- Misschien kunt gij hem weer tot leven wekken." Ze boog even voor Draconic en gaf hem een zoen op zijn voorhoofd. "Maar, Als ge er echt op staat, here, zal ik uw wens vervullen." Zei ze en begon richting Thomas te lopen. Aan hagrid bestede ze geen enkele aandacht.
Tristan slikte. "Um.. "Begon hij moeizaam. Mariël gebaarde naar Terry dat dat niet zo'n goed onderwerp was. "Ik zal even luisteren als ik mijn aandacht erbij zou kunnen houden." Zei ze snel en keek even in de richting waar de beesten zouden moetten staaan. "Hoe zien ze eruit?" vroeg ze. Tristan zei even niks.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 22:50:17 GMT 2
Draconic trok Rachanna naar zicht toe. 'Gij hebt gelijk, mijn vrouwe, ik zou groen en paars en blauw zien van jaloezie als gij uw lippen op die van een ander drukt. Dat zeker, aangezien zelfs ik die eer nog neti heb gehad...' Hij keek haar diep in de ogen. Als dit Thomas niet zou wakker maken, dan wist hij het ook niet meer!
Terry knikte naar Tristan. 'Ze zin zwart, en mager en hebben vleugels. Oh jah, en ze hebben eits van paarden weg. Maar dan wel met dode zwate ogen. Je ziet al hun botten en.. Nou jah.. ze zijn.. vies.'
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 22:55:20 GMT 2
Rachanna keek hem aan. "Paars zou leuk zijn.. Zal ik het eens proberen?" ZEi ze, maar in plaats van naar Thomas te gaan, Zoende ze Draconic, op de mond. Heerlijk..
Mariël keek verbaast. Ze had een nogal raar beeld voor zich. "Vreemd.. " Mompelde ze. "Krijgen ze wel iets te eten? Paarden met Vleugels? Kunnen ze ook vliegen?" Aardig wat vragen.. Teveel vond ze eigenlijk. Tristan keek naar de Beesten.. "Ja met vleugels." zij hij. Hij wende zijn blik af, deze viel op Draconic en Rachanna. "Hadden zij wat?" Vroeg hij verbaast en knikte in hun richting,
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 23:01:06 GMT 2
Terry keek op. Haar hart begon als een gek te slaan. Draconic... Draco... haar Draco..
Draconic sprede eerst verbaasd zijn ogen open en drukt zich toen wat dichter naar haar toe.Hij streek met zijn hand door haar haren en beantwoorde de kus. Doei, Thomas. Doei les doei... wat dan ook...
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 23:06:29 GMT 2
Thomas had geen acht meer geslagen op Draconic of Rachanna, maar had de hele tijd naar de dieren gestaard. Hij vond ze erg lelijk, maar op een of andere manier werd hij er door gefasineerd.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 23:07:47 GMT 2
(nou zeg, saai hert xD)
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 23:09:32 GMT 2
(jij... *steekt vinger uit* JIJ BELEDIGT BAMBI!! *chars in koor* "OOOHOOOO..." PAK DE HOOIVORKEN EN FAKKELS WRAAAA)
|
|