|
Post by admin. on May 16, 2007 18:05:39 GMT 2
Langzaam struinde Jade richting Hagrid's huisje.
"Hoi Hagrid! Wat hebben we vandaag? Toch geen hippogriefen meer, hè" grijnsde ze naar Hagrid. Hagrid schudde zijn hoofd en Jade voelde een vlaag vann opluchting. Als het nu maar iets veiligs was... "We hebben iets veel leukers! Hebben je wel een Terzielers gezien" Jade knikte. Terzielers, die griezelige beesten die de koetsen trokken. "Wie heb je zien sterven?" vroeg Hagrid nieuwsgierig. "Ik weet niet wie het was, maar ze werd voor mijn ogen vermoord" mompelde ze. Langzaam kwamen er meerdere leerlingen naar Hagrid's huisje.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 16, 2007 18:15:16 GMT 2
Meera kwam aangeslenterd 'Waarom heb ik dit ook al weer gekozen? Waarom ga ik vrijwillig naar lessen van hem luisteren? Het gaat toch over niks, die dieren kom je bijna nooit tegen zeiden haar gedachten. Even zuchtte ze diep. Als een van de eerste ging ze ergens staan, best wel ver weg van Hagrid af. Ze keek rond maar haar ogen zagen geen dieren. 'Wat gaan we nu weer krijgen? vroeg ze zichzelf af.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 16, 2007 18:20:10 GMT 2
Ook Bill kwam ineens tevoorschijn, zijn blik was naar de grond gericht. Hij had wel ontdekt dat Meera en Jade er waren en ja, ook Hagrid. Nu leunde hij tegen een boom, stilletjes keek hij toe naar wat er aan de hand was. Terzielers...hij huiverde eventjes toen hij dat woord opving, die had hij ook gezien en dat was geen pretje meer geweest sinds hij in een koets had gezeten. Wie er was vermoord had hij nooit prijsgegeven. Die hij voor zijn ogen had zien sterfen was namelijk zijn nichtje waarmee hij altijd erg close was. Dit was pijnlijk om aan terug te denken dus zette hij die gedachten opzij.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 18:47:43 GMT 2
Terry, gevolgd door Daisy liepen richting Hagrids huisje. De kat volgde haar altijd als ze dit vak had. Ze glimlachte tegen haar leraar en begroette haar klasgenoten.
Draconic gromde diep. Zou hij dit keer ook onder de les uitkomen? Of zou hij die deze keer moeten uitzitten...
|
|
|
Post by Lisa .. on May 16, 2007 19:09:33 GMT 2
Meera had even het gras erg interresant bestudeerd en keek op. Even glimlachde ze toen ze Draconic aan zag komen. Toch nog een Zwadderaar die de moeite had genomen om ook te komen. Hoe saai de les ook was, spijbelen was Meera niet zo van. Dan maar gewoon keten. 'Hee Draconic, ook maar gekomen?' zei ze tegen haar medeZwadderaar. Ze had al sinds het moment dat ze bij het huisje van Hagrid aangekomen was een uitdrukking op haar gezicht dat ze er absoluut geen zin in had en er wel wat voor over had om er iets leuks van te maken.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 19:54:20 GMT 2
Thomas was achter Draconic aangeslenterd en verstijfde half toen hij de uitgemergelde paarden zag. Hun ribben waren duidelijk zichtbaar achter het zwarte vel en hun ogen waren net witte bollen. Hij huiverde even en deed een paar passen naar achteren.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 20:07:41 GMT 2
Draconic knikte. 'En kijk eens wie me gevolgt is? Meester Zombi. En hoe gaat het met jou? Net zoveel zin als ik?' Hij had geen antwoord nodig, maar de vraag op zich kon geen kwaad. Hij probeerde nu al dagen om Thomas weer bij de elvenden te krijgen, maar het leek niets uit te maken. Hij was veranderd...
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 20:44:00 GMT 2
Thomas keek even naar Draconic en zuchtte. "Haha.." zei hij sarcastisch en ging tegen een boom aan staan en staarde vol ontzag naar de dieren. Hij wist zelf ook dat hij vreemd bezig was, maar hij had geen idee hoe het kwam. Natuurlijk had hij wel een vermoeden, maar hij had ook geen behoefte daar aan te denken.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 21:40:17 GMT 2
Draconic grijnsde breed. Ergens klonk dat weer als zijn vriend. Hij liep op hem af, pakte zijn schoduer stevig beed en schudde hem door elkaar. 'Wakker worden, lijkie! Kom op, leef, zeg ik je, leef!' Hijs chudde nu met twee handen zijn vriend door elkaar terwijl hyij heel dramatisch keek. Toen leit hij zich op zijn knieen zakken. 'Nee!,' riep hij,' verlaat me neit!' Hij stak zijn armen naar de lucht en deed of hij huilde.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 21:53:08 GMT 2
Rachanna kwam aangeslenterd. Ze moest lachen toen ze Draconic en Thomas weer eens gek bezig zag. Het was daar nu eenmaal ook de perfecte les voor. Ze ging naast Meera staan en lachte. "Hoi," ze knikte naar de 2 jongens. "Waar zijn ze nu weer mee bezig?" Ze schonk geen aandacht aan de beesten die er stonden.
Mariël en Tristan kwamen aangelopend, lachend. Ze keken naar de beesten. Tristan zag ze. Mariël niet. "Waar zijn de beesten?" Vroeg ze aan Tristan. "Voor je neus gek!" Zei deze terug en gaf haar een dauw. Ze gingen bij Terry staan. Ook Tristan. Liever bij hun dan bij de Zwadderaars.
|
|